پاس به دنبال هاشمیان، تیموریان، آشوبی و فاطمی

وریا غفوری در یک قدمی سپاهان 

در حالی که تعطیلات نیم فصل گذشته خبر مذاکره پاس با وحید هاشمیان و آندرانیک تیموریان را منعکس کردیم و در مقابل باشگاه این انتقال را ممکن ندانست، حالا بازهم این خبر در خبرگزاری های مختلف نظیر سایت گل بازتاب زیادی داشته و شاید این بار به حقیقت بپیوندد.

باشگاه پاس همدان بعد از جدایی رسمی مجید غلام‌نژاد هافبک سابق سایپا که به طور قرضی به همدان آمده بود، قصد دارد امسال تیم خوبی را ببندد.

طبق اخباری که خبرنگاران گل در همدان از آنها مطلع شده اند، دو هدف اصلی پاس برای فصل نقل و انتقالات وحید هاشمیان و آندرانیک تیموریان هستند که هر دو سابقه کار کردن با کریم ملاحی را دارند. در مورد هاشمیان سابقه پاسی او نیز مزید بر خوش‌بینی مدیران این باشگاه برای این انتقال است. اما هر چه که فکر می‌کنیم بعید است که این دو پیشنهادهای خوب تهرانی را رها کرده و به پاس بپیوندند که شرایط مالی خیلی خوبی هم ندارد و در پول دادن هم خیلی دست و دلباز نیست.

دیگر بازیکنان مورد نظر پاس برای فصل نقل و انتقالات فرزاد آشوبی و فراز فاطمی دو بازیکن مس کرمان هستند. وریا غفوری بازیکن آینده‌دار پاس نیز به احتمال زیاد به سپاهان خواهد پیوست.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد