شمیل کمیل: همدان می تواند بار دیگر میزبان مسابقات باشد

نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) گفت: اگر همدان بتواند میزبان خوبی در مسابقات فوتبال زیر 14 سال جنوب آسیا باشد و توانمندی خود را به AFC نشان دهد، در آینده این میزبانی را به همدان خواهیم داد.

شمیل کمیل در جمع خبرنگاران افزود: طرح آسیا ویژن یکی از مهم ترین پرو‍ژه های کنفدراسیون است که خوشبختانه در ایران پیشرفت خوبی دارد.

وی اظهار کرد: برای رسیدن به اهداف باید صبور بود و به اجرای مسابقات نگاهی ویژه داشت، همچنین باید هماهنگی مناسبی بین داوران و مربیان بوجود آوریم.

نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: 8 کشور از جمله هندوستان، پاکستان، سریلانکا، نپال، مالدیو، بنگلادش و ایران در این مسابقات شرکت می کنند و کشور بوتان به دلیل نداشتن بودجه در این مسابقات شرکت نمی کند.

رییس هیات فوتبال استان همدان نیز در این نشست، هدف از برگزاری این مسابقات را توسعه استان همدان بیان کرد و اظهار داشت: اهدافی که در حال حاضر دنبال می کنیم برای توسعه و پیشرفت هر چه بیشتر استان همدان است.

عباس صوفی ادامه داد: نتیجه طرح هایی که دنبال می کنیم و درحال اجراست در سال های آینده مشخص می شود و ما باید برای توسعه استان فراتر از حوزه های فنی نگاه کنیم.

وی افزود: باید با نگاه باز به این واقعه مهم نگاه کرد و مطبوعات و رسانه به خوبی به این موضوع بپردازند.

وی ادامه داد: امیدوارم همدان میزبان خوبی برای میهمانان جنوب آسیا باشد تا در آینده ای نزدیک میزبان تیم فوتسال آسیایی در همدان باشیم.

وی در پایان گفت: امیدواریم با ارتباط تنگاتنگ هیات فوتبال استان، فدراسیون فوتبال، اداره کل تربیت بدنی و کنفدراسیون فوتبال آسیا در تحقق این مهم موفق باشیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد