رییس هیات فوتبال همدان: فوتبال یک زبان جهانی است

رئیس هیات فوتبال همدان با بیان اینکه فوتبال اکنون به یک زبان جهانی برای همه کشورها مبدل شده است، از حاضران در دوره داوری فستیوال زیر ‪ ۱۴‬سال جنوب آسیا خواست تا دانش و تجربه خود را به یکدیگر منتقل کنند. عباس صوفی در مراسم افتتاحیه این دوره گفت: در این منطقه فوتبال تنها یک رقابت نیست. مقامات رسمی و تیم‌ها اهمیت زیادی برای فراگیری دانش دارند.

بنابر گزارش کنفدراسیون فوتبال آسیا، ‪ ۱۸‬نفر از ایران، افغانستان، بنگلادش ، هند، مالدیو، نپال، پاکستان و سری لانکا در این دوره داوری که در مجموعه ورزشی شهرداری همدان در حال برگزاری است، شرکت کرده اند.

مسعود عنایت مدرس داوری کنفدراسیون فوتبال آسیا هم اظهار داشت: چنین دوره هایی برای توسعه داوری در آسیا اهمیت خاصی دارد. این دوره با موضوعات عملی و تئوری برگزار می‌شود تا داوران برای کار در فستیوال آماده شوند.

در فستیوال‌های زیر ‪ ۱۴‬سال آسیا بیشتر از آنکه به مسابقات و نتایج اهمیت داده شود به کسب تجربه بین‌المللی و ایجاد روابط دوستانه برای نوجوانان توجه می‌شود.

تا این تاریخ فستیوال غرب آسیا در قطر، آسیای میانه در ازبکستان و فستیوال شرق در چین برگزار شده است. فستیوال جنوب آسیا در همدان در جریان است و به زودی کوتا کینابالو مالزی میزبان آسه آن خواهد بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد