انتظار داشتیم بازی آخرمان تشریفاتی باشد

سردار ملاحی: نقش هواداران در ثبت نتیجه نهائی بسیار مهم است

در آستانه آخرین و حساس ترین بازی تیم فوتبال پاس همدان در لیگ برتر، بی مناسبت ندیدیم تا پای صحبت های سردار کریم ملاحی، مدیرعامل باشگاه پاس بنشینیم و آخرین نقطه نظرات مدیرعامل کارکشته و کاربلد باشگاه پاس را در خصوص حال و هوای این روزهای این تیم جویا شویم.  

متن گفت و گوی سردار ملاحی را در زیر می خوانید: 

پاس در هفته سی و چهارم می باید در مقابل تراکتور سازی بازی کند. ارزیابی کلی شما از این بازی چیست؟

راستش را بخواهید با توجه به پتانسیل بالائی که تیم پاس داشت، ما خودمان پیش بینی نمی کردیم که بازی آخر اینطور حساس شود. انتظار خودمان این بود که حداقل بازی آخر ما به یک بازی تشریفاتی بدل شود. اما حوادث و اتفاقات فوتبالی باعث شد تا این بازی حساسیت ویژه ای پیدا کند. البته با توجه به اینکه دو تیم دیگر در معرض خطر یعنی راه آهن و مقاومت بازی مستقیمی را رو در روی هم انجام می دهند، حاشیه امنیت تیم پاس به مراتب بیشتر می شود و کمترین خطر را متوجه ما می کند. اما با توجه به اینکه سرنوشت ما فعلا در دست خودمان است، بدون توجه به نتیجه بازی تیم های راه آهن و مقاومت، ما در مقابل تراکتور به میدان می رویم تا سرنوشتمان را خودمان با دست خودمان رقم بزنیم

در خصوص تیم تراکتور سازی چه صحبتی دارید؟

تراکتور سازی تیم ریشه دار و بزرگ و پر هواداریست که از کادر فنی و بازیکنان خوب و بزرگی استفاده می کند و به طور کلی باید گفت که تیم قابل احترامیست. این تیم با توجه به اولین سال حضورش در لیگ برتر خوب نتیجه گرفته.

می توانید نتیجه بازی تیم های پاس و تراکتور سازی را پیش بینی کنید؟

پیش بینی نتیجه بازی کار سختیست. اما ما سعی می کنیم با استفاده از امتیازات میزبانی و حمایت هوادارانمان در نهایت این بازی را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

گفتید هواداران. انتظار شما از هواداران تیم پاس در این بازی چیست؟

از هواداران انتظار دارم که برای تماشای بازی در ورزشگاه حضور یابند آن ها باید اخلاق مداری را سرلوحه کارهای خود قرار دهند و تحت هیچ شرایطی از بدرفتاری و سردادن شعار علیه تیم حریف و هواداران احتمالی شان پرهیز کنند و تنها و تنها به تشویق تیم پاس فکر کنند. همچنین انتظار داریم که با توجه به حساسیت بالای این بازی با سعه صدر تا ثانیه های پایانی بازی از حمایت و تشویق تیم خودشان دست بر ندارند.

- شما در صحبت هایتان به حساسیت ویژه این بازی اشاره کردید. آیا تمهیداتی اندیشیده ای تا استرس ناشی از این حساسیت را از روی کادر فنی و بازیکنان بردارید؟

با کارهای روحی و روانی که در طول این هفته و به موازات تمرینات خوب فنی صورت گرفته انتظار داریم تا تیم بدون استرس به این مسابقه برود. البته تیم پاس بازیکنان خوب و با تجربه ای در اختیار دارد که به خوبی شرایط حضور در چنین بازی هایی را درک می کنند و می توانند در این شرایط به جوانتر ها هم کمک کنند. انشاءا... با کمترین استرس برای حضور در این مسابقه به میدان می رویم. البته من این جواب این سئوال را با سئوال بالا تلفیق می کنم و می گویم یکی از عواملی که می تواند با عملکرد خوب خودش استرس را از تیم بگیرد هوادار است و بالعکس... خدای ناکرده هوادار می تواند با عملکرد غیر حرفه ای، استرس کاذب به تیم وارد کند که در نهایت به تیم ضربه می خورد.

- در خصوص کادر فنی و بازیکنان هم بگوئید.

خوشبختانه ما کادر فنی و بازیکنان خوب و متعهدی را در اختیار داریم. آنها با درک خوب از جایگاه پاس در فوتبال کشور می کوشند از اعتلای آن دفاع کنند. بازیکنان ما اکثرا می دانند که در چه تیمی بازی می کنند و پیراهن پاس چقدر ارزش دارد. مربیان و بازیکنانا ما عزمشان را برای بردن این مسابقه جزم کرده اند. این را مطمئنم.

ارزیابی کلی شما از هفته آخر مسابقات لیگ برتر چیست؟

بازی ها به گونه ای پیش رفته که حساسیت کار برای تیم های پائین جدول بسیار زیاد است. همانطور که قبلا هم اشاره کرده بودم در این وضعیت حساس سازمان لیگ و کمیته داوران باید دقت عمل و نظارت بیشتر و بهتری بر اجرای مسابقات داشته باشند تا هیچ شائبه ای پیش نیاید. سازمان لیگ و کمیته داوران باید تلاش بیشتری بکنند و با اعزام ناظران بیشتر اجازه ندهند که هرگونه تنشی در مسابقات ایجاد شود و مسائل غیر فوتبالی در خارج از میدان نقش تعیین کننده ای داشته باشد

-  و سخن آخر برای حسن ختام این گفت و گو؟

سخن آخر اینکه مجموعه پاس برای کسب نتیجه در بازی آخر همه تلاش خود را انجام داده و امیدوارم که این تلاشها با لطف خدا نتیجه دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد