مجید غلام نژاد: حقمان را در لیگ برتر نگرفته ایم

هافبک تیم فوتبال پاس همدان گفت: با پتانسیل بالا و حضور مهره های ارزشمند در تیم فوتبال پاس همدان به هیچ وجه جایگاه ما در این فصل حضور در انتهای جدول نبود و حقمان را در لیگ برتر نگرفته ایم. 

مجید غلام نژاد افزود: تیم فوتبال پاس همدان با بازیکنان بسیار خوب و مهره های کلیدی یکی از بهترین تیم ها از نظر بازیکن بود و با ترکیب با تجربه ها و جوانان جویای نام می توانست در رتبه های بالاتری در جدول لیگ برتر قرار بگیرد. 

وی گفت: حق ما این نبود که در این فصل لیگ برتر برای بقا امیدوار به بازی های آخر باشیم و باید زودتر از اینها وضعیت خود را در جدول سر و سامان می دادیم.

غلام نژاد در مورد بازی پاس همدان در هفته سی و چهارم لیگ برتر تصریح کرد: در یک بازی مشکل در ورزشگاه خود میزبان تیم فوتبال تراکتور سازی تبریز هستیم و تنها امیدمان برای بقا در لیگ برتر کسب سه امتیاز در این بازی است و این بازی یک فینال برای پاس خواهد بود.

وی گفت: در این هفته های پایانی نیز با بدشانسی یک تساوی خانگی و شکست خارج خانه داشتیم و این بدشانسی در 2 بازی آخر برای تیم فوتبال پاس همدان گران تمام شد.

غلام نژاد در مورد انگیزه بازیکنان تیم فوتبال پاس تاکید کرد: با تمام قدرت و توان تیمی به مصاف تیم فوتبال تراکتور سازی تبریز خواهیم رفت و با آنالیز نقاط ضعف این تیم در تمرین ها سعی در کسب پیروزی مقابل تراکتور سازی داریم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد