سردار ملاحی: اخلاق مداری سرلوحه تشویق هواداران پاس است

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پاس همدان گفت: اخلاق مداری سرلوحه تشویق هواداران متعصب تیم فوتبال این باشگاه است.

سردار کریم ملاحی که در نشست با مسوولان، معاونان و لیدرهای کانون هواداران باشگاه پاس همدان سخن می‌گفت، افزود: خوشبختانه تیم پاس از حیث داشتن هواداران مودب و با اخلاق توانسته الگویی شایسته در فوتبال کشور باشد.

وی با قدردانی از تلاش کانون هواداران باشگاه پاس در فرهنگ‌سازی فضای ورزشگاه میزبانی این تیم در لیگ برتر، بیان داشت: تبیین اصول و توسعه فرهنگ و اخلاق در تماشاگری و هواداری ورزشی، سازماندهی لیدرها، ایجاد همدلی و صمیمت بین هواداران و فراهم ساختن فضایی مطلوب و مناسب در ورزشگاه‌ها از عمده ویژگی‌های برجسته کانون هواداران پاس است.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پاس اضافه کرد: مردم همدان علاقه وافری به ورزش فوتبال دارند و حضور پرشور آنان در تمامی مسابقات خانگی تیم پاس در لیگ برتر موجبات خرسندی و دلگرمی مجموعه کادر فنی، بازیکنان و دست اندرکاران باشگاه را همراه داشته است.

ملاحی اظهار داشت: هواداران و تماشاگران سرمایه‌های واقعی و پشتوانه‌های اصلی تیم پاس به شمار می‌روند و این همراهی و همدلی، آینده‌ای امید بخش و پرافتخار را برای این تیم مردمی پیش رو خواهد داشت.

وی در خصوص بازی حساس مقابل تراکتورسازی تبریز گفت: هواداران تیم پاس با دلگرمی به استقبال از تیم تراکتورسازی می‌رود و به دور از هرگونه حاشیه سازی فقط به تشویق تیم خود خواهند پرداخت.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پاس افزود: حضور پرشور تماشاگران در این مسابقه تنها انتظار باشگاه است و می‌خواهیم در هفته پایانی لیگ برتر خاطره‌ای خوش را به ثبت برسانیم.

گفتنی است، دیدار تیم‌های پاس و تراکتورسازی تبریز روز سه شنبه ‪۲۸‬ اردیبهشت ماه جاری در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر باشگاههای ایران در همدان برگزار می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد