در جلسه مدیرعامل پاس و مسئولین کانون تصمیم گیری شد؛

استقبال از تیم حریف و هوادارانش/فقط تشویق تیم خودی

در این نشست بحث های مختلفی در خصوص نحوه و عملکرد کانون صورت پذیرفت اما عمده ترین مبحث و بحث محوری این جلسه به بازی هفته آخر لیگ برتر، جام خلیج فارس بر می گشت.

روز گذشته جلسه ای مهم و تعیین کننده بین سردار کریم ملاحی مدیرعامل باشگاه پاس همدان و دکتر علی حسنی رئیس کانون هواداران باشگاه پاس به همراه تنی چند از معاونین این باشگاه در محل کانون هواداران باشگاه پاس برگزار گردید.

در ابتدای این جلسه رئیس کانون هواداران باشگاه پاس گزارشی اجمالی از عملکرد این کانون طی ماه های گذشته به استماع مدیرعامل باشگاه پاس رساند و بعد از آن در خصوص عملکرد کانون هواداران در جریان دیدار پاس و تراکتورسازی تبریز بحث و تبادل نظر گردید. 

در پایان نیز مقرر گردید که کانون هواداران باشگاه پاس همدان با تلاش و کوششی مضاعف نسبت به بازی های قبلی این تیم به دلیل حساسیت بالای این بازی، در ساماندهی و حاکمیت نظم در زمان مسابقه بین هواداران همت بورزند.  

ضمن اینکه چنین مقرر گردید که هواداران باشگاه پاس قبل از شروع مسابقه و در جریان مسابقه نیز با خوشروئی از تیم حریف و تماشاگران آن ها که در ورزشگاه حضور دارند استقبال نمایند و تنها و تنها به حمایت و تشویق تیم خودی پرداخته و از هرگونه واکنش های احتمالی نسبت به تیم حریف، تیم داوری و یا تماشاگران حریف امتناع ورزند.

لازم به یاد آوریست که بازی تیم های پاس همدان و تراکتورسازی تبریز در چارچوب هفته سی و چهارم رقابت های لیگ برتر جام خلیج فارس در روز سه شنبه 28 اردیبهشت ماه و از ساعت 17 و 15 دقیقه در ورزشگاه قدس همدان انجام خواهد شد.

نظرات 1 + ارسال نظر

سلااااام دوست من[گل][گل][گل]

خوبید؟

وب جالب و خوبی دارید[بغل]

یه سر هم به فروشگاه من بزنید و از محصولات جالب ما هم دیدن کنید[قلب][قلب][قلب]

[قلب][قلب][قلب]این هم یکی از مجموعه های من[قلب][قلب][قلب]

مجموعه ای جاودان و ارزشمند از تمامی فیلمهای هنرمندان نامدار آمریکایی (لورل وهاردی) . تمامی فیلم ها با کیفیت خوب می باشند. زوج هنرمند کمدی سینمای جهان که با بازی زیبا خود همه را شگفت زده کرد و فیلم های انها جز یکی از شاهکارهای جهان قرار گرفت. مجموعه ای با ارزش شامل بیش از ?? فیلم لورل و هاردی با هنرمندی هنرنمایی های استن لورل ، الیور هاردی . قابل پخش بر روی رایانه و دی وی دی پلیرهای خانگی.

[قلب][نیشخند]برای توضیحات بیشتر حتما یه سر به وب من بزن باشه[نیشخند][قلب]

[گل]منتظرم ها

[گل][گل]شاد باشیددددد

[گل][گل][گل]بای تا های

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد