تکذیب یک شایعه شائبه برانگیز؛

امتیاز بازی پاس با شاهین بازنگشته است 

هرچند لیگ نهم در حال به پایان رسیدن است و رفته رفته این لیگ به روز پایانی اش نزدیک می شود، اما هنوز بحث امتیاز از دست رفته بازی تیم های پاس و شاهین نقل محافل ورزشی و حتی بعضا غیر ورزشی می باشد.

در حالیکه باشگاه پاس همدان مستمرا و مصرانه پیگیرو این پرونده می باشد و به دنبال بازگرداندن حق خود بوده، اما تا به امروز این امتیاز به تیم پاس باز نگشته و شایعاتی که اخیرا در خصوص بازگرداندن امتیاز مزبور بر سر زبان ها افتاده، کاملا بی اساس می باشد.

پیرو ترویج شایعه بازگشت امتیاز دیدار رفت تیم های پاس و شاهین بوشهر، چنین به نظر می رسد که این شایعه تنها حربه ایست از سوی برخی از عواملی که در صددند تا آخرین ضربه خود را نیز به پاس وارد کرده و آخرین تیر ترکش خود را خرج آخرین و در عین حال حساس ترین بازی نمایند تا با پائین آوردن انگیزه بازیکنان و حتی کادر فنی تیم پاس، فضا را برای ضربه زنی به این تیم و پائین آوردن عامل انگیزه آماده کنند.  
در هر صورت باید گفت با توجه به بی پایه و اساس بودن این شایعه، تیم فوتبال پاس با انگیزه و قدرت فراوان خود را برای دیدار مقابل تراکتور سازی تبریز و کسب نتیجه مناسب جهت بقا در لیگ برتر آماده می نماید.
نظرات 2 + ارسال نظر

افزایش رایگان آمار بازدید سایت ها و وبلاگ ها

فقط کافیه تو سایت بزرگ بازار آنلاین عضو بشید و سایت یا وبلاگ خودتونو معرفی کنید.

اگه تو دوستا و آشناهاتون کسی رو دارید که شرکت یا کاری داره میتونید برای تبلیغات سایت بازار آنلاین رو بهش معرفی کنید.
مدیرای وبلاگ عزیز هم اگه لطف کنن لینک مارو تو وبلاگشون با عنوان تبلیغات اینترنتی رایگان بازار آنلاین بذارن ممنون می شیم.
امیدواریم بتونیم خدمات کوچیکی به همه وبلاگ ها و سایت ها ارائه بدیم
www.bazareonline.ir

آیسودا 1389/02/21 ساعت 12:58 http://www.irpersian.com

سلام
خیلی وبلاگ خوبی داری
اگه دوست داری امارت بالا بره بیا و سایتت را در موتور جستجوی ما ثبت کن!
برای اینکار کافیه سایت خودت را جستجو کنی آدرسشو! به همین راحتی!البته به مثال زیر توجه کن و کپیش کن و فقط آدرس سایت مارا عوض کن و بعد جستجو!!!



مثلا:
Site:www.irpersian.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد