شمیل کمیل از امکانات استادیوم قدس ابراز رضایت کرد

نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا در بازدید نهایی از امکانات هیأت فوتبال استان همدان گفت: تغییرات بسیار خوب بوده و امکانات مناسبی فراهم شده است و کاملا از آنها راضی هستم. 

شمیل کمیل که برای برگزاری مسابقات بین‌المللی فوتبال زیر 14 سال جنوب آسیا وارد همدان شده است، اظهار داشت: عقیده دارم در صورتی که این جشنواره فوتبال با برنامه ریزی برگزاری شود با این سطح امکانات یکی از بهترین فستیوال های فوتبال در ایران خواهد بود.

وی ارزیابی خود را از برنامه های تدارک دیده شده مثبت اعلام کرد و افزود:‌ پیام این جشنواره برای همه فوتبال دوستان، پیگیری مسائل فنی و آموزش است.
وی در بازدید نهایی از زمین چمن،‌ جایگاه vip، جایگاه صدا و سیما وخبرنگارن مستقر در ورزشگاه،‌ رختکن تیم ها و داوران، ‌سرویس های بهداشتی و سالن کنفرانس مطبوعاتی نیز ابراز رضایت کرد.
کمیل در ادامه، نشستی با رئیس و اعضای کمیته های هیأت فوتبال داشت و تاکید کرد: اگر این فستیوال به نحو احسن برگزار شود مطمئن باشید AFC در سالهای آینده نیز میزبانی این بازیها را به کشور ایران واگذار می‌کند و شما به عنوان اولین نماینده ایران در برگزاری این فستیوال، نقش مهمی برای جلب اعتماد مقامات AFC  خواهید داشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد