مدیرکل تربیت بدنی همدان:

برای توسعه فوتبال باید ابتدا زیر ساختها فراهم شود

علی ثقفی

خبرگزاری فارس: مدیرکل تربیت بدنی همدان گفت: برای توسعه فوتبال در استان همدان باید در مرحله اول زیرساختها را فراهم کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، ‌سیدعبدی افتخاری در نشست مطبوعاتی روز دوشنبه گفت: ورود آسیا ویژن اتفاق فرخنده ای بود که در انتهای سال 86 به وقوع پیوست و موجبات توسعه فوتبال در استان را فراهم کرد.

وی ادامه داد: خوشبختانه اقدامات خوب و مثبتی در زمینه توسعه فوتبال در همدان صورت پذیرفته است. مهمترین رکن توسعه،‌ زیرساخت است. به عنوان مثال اگر ورزشگاه ده هزار نفری شهید حاجی بابایی در مریانج آماده نبود، نمی توانستیم مرکزیت آکادمی فوتبال غرب کشور را بدست بیاوریم، چرا که فدراسیون از ما ورزشگاهی می خواست که برای این کار در اختیار آنها قرار دهیم.

افتخاری افزود: ما با برنامه ریزی سعی کرده ایم که برای قهرمانان انگیزه ایجاد کنیم و در همین راستا سال گذشته دو جشن تجلیل از قهرمانان برگزار کردیم. امسال هم قصد داریم این مراسم را با شکوه تر برگزار کنیم و از مفاخر ورزش استان نیز قدردانی نماییم.

وی در خصوص جشنواره زیر 14سال جنوب آسیا،‌ گفت: اقدامات لازم در جهت آماده سازی ورزشگاه و مقدمات برگزاری توسط اداره کل تربیت بدنی استان صورت پذیرفته و هیئت فوتبال همدان نیز مسائل فنی را پیگیری نموده است.

افتخاری در خصوص مسائل پیرامون کشتی همدان نیز گفت: کشتی را با جدیت دنبال می کنیم و در جلساتی که داشتیم، محورها را مشخص کردیم و قرار شد هیئت کشتی خود مستقیماً وارد مسابقات لیگ برتر شده و تربیت بدنی نیز تیم را به صورت مستقیم نظارت کند.

وی در مورد والیبال و حضور در لیگ برتر یاآور شد: در والیبال آقایان قصد داریم از پتانسیل های موجود در استان بهره ببریم حتی اگر قرار باشد تیم در لیگ دسته یک حضور داشته باشد اما تیم والیبال بانوان باید در لیگ برتر حضور پیدا کند.

افتخاری در خاتمه در خصوص حضور تیم شهرداری در رقابتهای لیگ دسته دوم، تاکید کرد: رایزنی هایی در خصوص رفع مشکلات تیم فوتبال شهرداری داشته ایم که بزودی مشکلات این تیم هم مرتفع شود. شورای شهر باید به نیازهای جوانان توجه داشته یاشد؛ توجه به ورزش محلات خوب است اما باید به مسائل کلان توجه بیشتری داشته و تیم شهرداری را حفظ کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد