مسئول کمیته برگزاری مسابقات AFC در همدان؛

شمیل کمیل: آینده از آن آسیا خواهد بود 

علی ثقفی

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته برگزاری مسابقات AFC گفت: آینده فوتبال مختص آسیاست و طرح آسیا وی‍‍ژن یکی از دستاوردهایی است که ما را به این هدف می رساند.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، دکتر شمیل کمیل در نشست مطبوعاتی روز دوشنبه به اصحاب رسانه استان همدان با تکید بر اجرای پروژه آسیا ویژن در آسیا، افزود: طرح "آسیا ویژن" در ایران یکی از مهمترین هاست و پیشرفت خوبی  را در ایران داشته است.

وی ادامه داد: این پروژه در مرحله اول در شهرهای اصفهان و شیراز انجام شد و اکنون استانهای قزوین، همدان و هرمزگان نیز در مراحل اولیه قرار دارند و باید ابتدا در مسائل مربوط به سازماندهی مربیان، داوران، بازیکنان و ساختار هیئت های فوتبال، تمرکز کنند.

شمیل کمیل اظهار داشت: تیم آسیا ویژن همکاری لازم را با هیئت فوتبال همدان دارد تا زودتر به هدف نزدیک شوند. اعتای میزبانی مسابقات فستیوال زیر 14 سال آُیا نیز در همین راستا صورت پذیرفت و پس از تائید و معرفی همدان از سوی فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران، AFC نیز بلافاصله این مساله را پذیرفت و من به عنوان مدیر قسمت دوم پروژه آسیا ویژن در منطقه ایران، مطمئن هستم که همدان می تواند میزبانی خوبی داشته باشد.

مدیر فستیوال زیر 14 سال جنوب آسیا با اعلام غیبت تیم بوتان به دلیل مشکلات مالی، در خصوص تیمهای شرکت کننده در فستیوال، گفت: تیمهای ایران، هندوستان، افغانستان، پاکستان، بنگلادش، سری لانکا، مالدیو و نپال در این مسابقات شرکت دارند و به زودی وارد همدان خواهند شد. ما می خواستیم به بوتان نیز برای حضور در مسابقات کمک مالی کنیم اما به علت محدودیت زمانی میسر نشد.

کمیل در خاتمه تاکید کرد: یکی از اهداف ما کم کردن فاصله فوتبال آسیا با اروپا است و اعتقاد داریم، با اجرای کامل آسیا ویژن به این هدف دست یابیم. رسانه ها نیز می توانند نقش زیادی در رساندن پیغام AFC به تمام نقاط کشور و آسیا، داشته باشند.

مسابقات فستیوال زیر 14 سال آسیا 29 اردیبهشت ما با شرکت 8 تیم در همدان آغاز می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد