امید خورج: پاس همدان سقوط نمى کند

کاپیتان تیم فوتبال پاس همدان گفت: ما نباید مى گذاشتیم وضعیت پاس به اینجا کشیده شود اما حالا تلاش مى کنیم تا تیم را در لیگ نگه داریم.  

امید خورج اظهارداشت: فکر نکنم این بازى آنقدر براى تراکتورسازى حساسیت داشته باشد که براى تشویق تیمشان به همدان بیایند اما از هواداران همدانى مى خواهم براى تشویق پاس به ورزشگاه بیایند. هواداران همدانى در این فصل اصلا ما را حمایت نکردند. 

وى ادامه داد: شخصا فکر مى کنم مدیریت قبلى پاس باعث شد تا تیمى که ابرقدرت فوتبال ایران به شمار مى رفت به این حال و روز دچار شود. آنها امتیاز تیم را به همدان واگذار کردند سپس با این کار باعث جدایى ۱۵ بازیکن از پاس شدند. پاس در آن زمان در رتبه پنجم بود اما حالا به وضعیتى دچار شده که براى بقا مى جنگیم. 

مدافع پاس تصریح کرد: در بازى با تراکتورسازى نباید به بازى راه آهن و مقاومت سپاسى فکر کنیم و باید فکرمان فقط معطوف بازى خودمان باشد. تیم پاس بازیکنان جوان و بى تجربه زیادى دارد که شاید اولین سال حضورشان در لیگ برتر باشد.  

خورج همچنین اذعان داشت: قبل از بازى با سایپا اصلا فکر نمى کردم که به این روز دچار شویم اما چاره اى نداریم و حالا چنین اتفاقى افتاده است. در هر صورت فکر نمى کنم پاس به لیگ یک سقوط کند.  

وى در پایان خاطرنشان کرد: دوست ندارم براى فصل آینده در پاس بمانم زیرا فکر مى کنم در این تیم اشباع شده ام و به جدایى فکر مى کنم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد