یدالله اکبری: پاس را در لیگ برتر ماندنی می کنیم

هافبک پا به سن گذاشته تیم فوتبال پاس همدان گفت: بدون شک هفته پایانی و سی چهارم لیگ برتر برای تیم ما حساسیت بسیاری دارد و تمام تلاشمان را می کنیم تا در لیگ برتر ماندگار شویم. 

یدالله اکبری افزود: به طور حتم هفته پایانی رقابت های  لیگ نهم برای ما از حساسیت زیادی برخوردار  خواه بود و امیدواریم با غلبه بر تیم فوتبال تراکتور سازی تبریز در همدان در نهایت لیگ برتر ماندنی شویم زیرا حیف است تیمی مانند پاس همدان در رقابت های لیگ برتر حضور نداشته باشد.

وی گفت: از تیم فوتبال تراکتور سازی تبریز شناخت کافی داریم و میدانیم که نقاط ضعف و  قوت انها کجا است ولی شک ندارم که این تیم در همدان  راهی جز  قبول شکست آن هم در حضور هواداران ما ندارد.

 اکبری تصریح کرد: تیم ما در این فصل اسیر بد شانسی و حاشیه های بسیاری شد و اگر در ابتدای فصل  مربی ما مدیر روستا بود بدون شک هم اکنون دیگر دغدغه ای از بابت ماندن و یا رفتن این رقابت های لیگ آزادگان نداشتیم هر چند تمام تلاش ما ماندن در لیگ نهم است.

 وی خا طر نشان کرد: هنوز تا پایان فصل یک بازی دیگر باقی مانده است و من صحبتی در مورد ماندن و یا رفتن از تیم فوتبال  پاس نکرده ام  و تمام فکرم این است بتوانم با تیم فوتبال پاس در لیگ برتر ماندگار شوم و پس از آن تصمیم نهایی را در این مورد خواهم گرفت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد