پاس برای بقا در لیگ نیاز به تساوی در مقابل تراکتورسازی دارد

در حالی که هواداران و تماشاگران همدانی در بیم و امید وضعیت تیم پاس در لیگ برتر فوتبال کشور هستند، این تیم برای بقا در لیگ تنها به کسب تساوی و یا شکست تیم تراکتورسازی تبریز نیاز دارد.

تیم پاس در آخرین هفته از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور میزبان یکی از حساس‌ترین دیدارهای خود در این دوره از رقابت ها است.

شکست تیم پاس در مقابل تراکتورسازی تبریز در این دیدار و در مقابل برتری مقاومت سپاسی برابر راه آهن با نتیجه مشابه تنها عامل حذف تیم پاس در لیگ برتر خواهد بود.

وضعیت سه تیم قعرنشین لیگ برتر به گونه‌ای است که تیم پاس با کسب ‪۳۷‬ امتیاز به مراتب از شرایط بهتری برخوردار بوده و می‌تواند حتی با یک تساوی بدون توجه به هر نتیجه‌ای که در بازی تیم‌های راه آهن و مقاومت سپاسی شیراز کسب شود، در لیگ برتر بماند.

وضعیت سومین تیم سقوطکننده لیگ برتر با رویارویی تیم‌های راه آهن و مقاومت سپاسی رقم می‌خورد و در صورت شکست و یا تساوی مقاومت سپاسی، این تیم شیرازی با همان ‪ ۳۶‬امتیاز باید از لیگ وداع کند.

تیم راه آهن شهرری نیز هم اینک ‪ ۳۷‬امتیازی است و برای بقا در لیگ برتر فقط به کسب تساوی مقابل مقاومت سپاسی شیراز نیاز دارد.

با این حال تماشاگران همدانی نیز نگران شرایط تیم پاس هستند، چرا که این تیم در بازی هفته گذشته با سه گل مغلوب سایپای کرج شد و حالا این دلهره وجود دارد که چنین نتیجه‌ای مقابل تراکتورسازی دیگر تیم میانی جدول رقم نخورد.

با این حال مسوولان باشگاه پاس همدان تمهیدات ویژه‌ای را برای برتری مقابل تراکتورسازی در این مسابقه اندیشیده‌اند و قصد دارند با ارایه پاداش ویژه به بازیکنان در صورت برتری در این دیدار، نتیجه خوبی را کسب کنند.

همچنین، به دلیل برخورداری از حداکثر تماشاگر بومی برای حمایت از تیم پاس در این مسابقه تصمیم بر این شد تا به جای ورزشگاه شهدای قدس، ورزشگاه شهید مفتح با گنجایش ‪ ۱۵‬هزار تماشاگر میزبان این رقابت حساس باشد.

کادر فنی تیم پاس اطمینان داده که این تیم در آخرین بازی لیگ نهم نتیجه درخشانی را کسب و به تماشاگران همدانی هدیه کند.

هواداران تیم پاس که امسال تصور نمی‌کردند تیمشان این چنین در قعر جدول رده بندی برای بقا در لیگ برتر با دیگر تیم‌ها دست و پا بزند، حالا به جای قرارگیری در رتبه مناسب این مسابقات، آرزوی ماندگاری در لیگ برتر را دارند.

وضعیت پر افت و خیز تیم پاس در لیگ برتر سال جاری باعث شد تماشاگران کمتری به نسبت دو سال گذشته از نزدیک دیدارهای خانگی این تیم را تماشا کنند.

با این وجود، حساسیت بازی تیم پاس مقابل تراکتورسازی تبریز، مسوولان ورزش همدان را بر آن داشت تا با لغو بلیت فروشی مسابقه شرایط را برای حضور گسترده تماشاگران این استان فراهم کنند.

تیم پاس همدان در چارچوب هفته سی و سوم لیگ برتر فوتبال کشور ‪ ۲۸‬اردیبهشت ماه جاری در ورزشگاه شهید مفتح این شهر میزبان تراکتورسازی تبریز است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد