تلاش باشگاه پاس برای کاهش محرومیت سوشا مکانی

مسئولان باشگاه پاس همدان در تلاشند تا محرومیت سوشا مکانی، دروازه‌بان تیم فوتبال این باشگاه را کاهش دهند و در بازی مقابل ملوان بندرانزلی از وجود او استفاده کنند. 

سوشا مکانی در جریان دیدار پاس همدان - مقاومت سپاسی شیراز با برخی از بازیکنان این تیم شیرازی و عوامل برگزاری مسابقه درگیری پیدا کرد که متعاقب آن از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با محرومیتی یک جلسه‌ای از همراهی تیمش جریمه شد.

دروازه بان جوان و ملی پوش تیم پاس که در بازی برابر مقاومت با کارت قرمز از زمین اخراج شده بود، در بازی مقابل فولادخوزستان نتوانست تیمش را همراهی کند و علاوه بر این محرومیت تعیین شده از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال را نیز باید در دیدار برابر ملوان بندرانزلی در هفته سی و دوم لیگ برتر پشت سر بگذارد.

مسئولان باشگاه پاس همدان که تیم‌شان در بازی برابر فولادخوزستان در هفته سی و یکم از ناحیه دروازه لطمه خورد و پیروزی 2 برصفر در نیمه اول را با شکست 3 بر2 در پایان بازی عوض کرد، در تلاشند تا محرومیت مکانی را کاهش دهند و از وجود او در بازی مقابل ملوان استفاده کنند. در این خصوص از کمیته استیناف فدراسیون فوتبال فرجام خواهی شده تا شاید مکانی در بازی آینده پاس به میدان برود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد