سرپرست فولاد خوزستان عنوان کرد:

از قهر تا انگ جاسوسی به فولاد از سوی پاسی‌ها

سرپرست تیم فولاد خوزستان ناراحتی مسئولان پاس همدان را بی‌دلیل دانست.  

حسین ابن قاسم درباره دلایل ناراحتی پاس همدان از باشگاه فولاد اظهار داشت: عصر چهارشنبه بود که به من اطلاع داده شد تیم پاس برای روز پنجشنبه زمین تمرینی می خواهد. با وجودی که روزهای فرد تاسیسات ورزشی فولاد در اختیار بانوان است و آقایان حق ورود به مجموعه را ندارند برای ساعت 19:30 پنجشنبه وقت تمرین برای تیم پاس را گرفتم.

وی عنوان کرد: تمرین بانوان ساعت 19 تمام می شد و پاسی ها باید 30 دقیقه بعد از آن زمان وارد مجموعه می شدند اما آنها از ساعت 18 در محل تمرین حاضر شدند و نگهبان نیز اجازه ورود به این تیم را نداده بود. این مسئله موجب ناراحتی کادرفنی و مسئولان پاس شده و جرو بحث لفظی هم با نگهبان داشته و گفته اند که فولاد مخصوصا این رفتار را کرده است.
سرپرست فولاد یادآور شد: اعضای این تیم با حالت قهر به هتل فجر محل اقامت خود بازمی گردند و در آنجا نیز شلوغ بازی در می آورند و حتی انگ اینکه باشگاه فولاد جاسوس خود را روانه هتل فجر کرده را به ما زدند. این در حالی است که مربی تیم های پایه فولاد برای یک سال با هتل فجر برای اقامت خود قرارداد دارد. ابن قاسم با بیان اینکه پیمبری سرپرست تیم پاس همدان این گلایه را در جلسه هماهنگی قبل از بازی به نماینده فدراسیون گفته، اظهار داشت: من هم برای نماینده فدراسیون جریان را گفتم و حتی می خواستم به سرپرست پاس بگویم وقتی فولاد هم به همدان آمد زمین تمرین به ما ندادید و بازیکنان در محوطه هتل تمرین کردند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد