رییس شورای شهر همدان: توان حمایت تیم شهرداری را نداریم

رییس شورای شهر همدان گفت: به دلیل محدودیت در اعتبارات، توان حمایت مالی از تیم شهرداری در لیگ دسته دوم فوتبال کشور را نداریم. 

محسن صادقیان افزود: امسال رویکرد شورای اسلامی شهر همدان توسعه ورزش محلات است و بنابراین نمی‌توانیم تیم فوتبال باشگاه شهرداری را در لیگ دسته دوم کشور حمایت کنیم.

وی بیان داشت: سال گذشته تیم فوتبال شهرداری با هزینه بالا در رقابت‌های لیگ دسته دو کشور حضور یافت اما نتایج مطلوبی کسب نشد.

صادقیان اظهار داشت: تصمیم شورای اسلامی شهر مبنی بر عدم حمایت از تیم فوتبال شهرداری همدان در لیگ دسته دوم کشور خواسته اکثریت اعضای شورای شهر همدان است.

رییس شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به بدهی ‪ ۱۳۰‬میلیارد ریالی شهرداری به مردم همدان برای خرید ملک گفت: با این بدهی که به دلیل رفع مشکلات شهری بوده چگونه می‌توانیم بیش از سه میلیارد ریال صرف تیم شهرداری کنیم.

وی افزود: توسعه ورزش قهرمانی برعهده دستگاه تربیت بدنی است و شهرداری به عنوان یک نهاد مردمی باید زمینه گسترش ورزش همگانی را فراهم سازد.

وی، دیدگاه برخی منتقدان مبنی بر تصمیم غیرکارشناسانه شورای شهر در اختصاص ندادن اعتبار به تیم فوتبال شهرداری گفت: توسعه فوتبال محلات با هدف کشف و پرورش استعدادها مهمتر از فعالیت تیمی است که با تعداد بسیار کمی از بازیکنان بومی در لیگ حضور می‌یابد.  

تیم شهرداری همدان سال گذشته برای نخستین بار به عنوان نماینده فوتبال این استان در رقابت‌های لیگ دسته دو کشور شرکت کرد و در پایان مسابقات توانست در این رده از لیگ ابقا شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد