مجید جلالی: به بازیکنان و هواداران فولاد افتخار می‌کنم

مجید جلالی پس از پیروزی 3 بر 2 تیمش برابر پاس همدان گفت: به بازیکنان و هواداران فولاد به خاطر این پیروزی افتخار می‌کنم.

سرمربی تیم فولاد خوزستان در نشست مطبوعاتی پایان بازی اظهار کرد: تماشاگرانی را که امروز در دیدار مقابل پاس همدان دیدم، طی سه سالی که در اهواز حضور داشتم، ندیده بودم. همه تیم‌ها می‌گویند وقتی گل اول را به تیم‌های اهوازی بزنید، تماشاگران‌شان علیه تیم خودشان شعار می‌دهند ولی امروز چنین اتفاقی نیافتاد و ما شاهد تشویق کامل تماشاگران بودیم. من از هواداران فولاد تشکر و به آنها افتخار می‌کنم.

وی ادامه داد: در طول نیمه نخست ما توپ و میدان را در اختیار داشتیم. در مجموع از دو توپی که به طرف دروازه ما آمد، دو گل خوردیم. در حال حاضر به شخصیت تیمی رسیده‌ایم و می‌توانیم نتیجه شکست دو بر صفر را با پیروزی سه بر دو عوض کنیم.

سرمربی تیم فولاد خوزستان درخصوص گلایه مدیرروستا مبنی بر ندادن زمین تمرین به پاس همدان توسط باشگاه فولاد، یادآور شد: ما زمین را در اختیار آنها قرار دادیم، به دلیل تاخیر این تیم برای برگزاری تمرین، زمین با کمی تاخیر در اختیارشان قرار گرفت اما تیم پاس خودشان نماندند و برگشتند.

وی در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه برنامه شما برای سه هفته باقی مانده تا پایان لیگ چیست و آیا در لیگ ماندگار خواهید بود، خاطرنشان کرد: تیم کنونی ما نسبت به تیم قبلی خیلی بهتر شده است. با این پیروزی هم امیدواری ما برای ماندن در لیگ چند برابر شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد