باشگاه فولاد زمین تمرین در اختیار ما قرار نداد

مدیرروستا: انتظار دیگری از مجید جلالی می‌رفت  

علی اصغر مدیرروستا پس از شکست تیمش برابر فولاد خوزستان گفت: ما برای کسب یک امتیاز به اهواز آمده بودیم که متاسفانه نتوانستیم این امتیاز را بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان در نشست مطبوعاتی پایان بازی گفت: بازی پرفشار، حساس و درگیرانه‌ای داشتیم. ما در مقابل تیمی بازی کردیم که از نظر مهره و شرایط میزبانی موقعیت بسیار خوبی داشت. این دیدار بسیار سخت بود.

وی ادامه داد: در طول هفته گذشته بر روی نقاط ضعف فولاد کار کردیم و می‌دانستیم که این تیم از ضد حمله آسیب پذیر است.

سرمربی پاس درخصوص نیمه نخست این دیدار اضافه کرد: ما در نیمه اول موفق شدیم دو گل به ثمر برسانیم. در پایان نیمه نخست روی شوت زیبای جواد شیرزاد یک گل دریافت کردیم ولی در نیمه دوم تمرکز دفاعی خود را از دست دادیم. فولاد با روی آوردن به بازی مستقیم به اهداف خود رسید.

مدیرروستا با بیان اینکه شاهد بازی بدی نبودیم، متذکر شد: ما می‌خواستیم از این دیدار یک امتیاز بگیریم و در واقع برای گرفتن یک امتیاز به اهواز آمده بودیم. بعد از دریافت دو گل موقعیت های خوبی داشتیم که متاسفانه به ثمر نرسید.

سرمربی تیم پاس همدان از باشگاه فولاد و مجید جلالی که به عنوان یک معلم در فوتبال شناخته شده است، گله کرد و گفت: باشگاه فولاد در روز پیش از بازی زمین تمرین را در اختیار ما قرار نداد.

وی درخصوص نحوه برخورد جلالی، در رابطه با حرکت جوانمردانه بازیکن فولاد که در پی مصدومیت بازیکن پاس همدان در نیمه نخست توپ را به بیرون زده بود، خاطرنشان کرد: در 20 دقیقه نخست فولاد یک بر صفر از پاس عقب بود. در این میان یکی از بازیکنان ما مصدوم شد. جلالی به بازیکنان خود گله می‌کرد که چرا توپ را به بیرون می‌زنید؟ این در حالی است که انتظار دیگری از جلالی می‌رود.  

مدیرروستا در پایان در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه با قبول این شکست به ادامه حضور در لیگ امیدوارید، تصریح کرد: ما دو بازی در خانه داریم که امیدواریم با پیروزی در آنها در لیگ بمانیم. درست است که تیم ما امروز هجومی نبود، ولی اگر دقت می‌کردیم می‌توانستیم نتیجه بگیریم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد