پیشنهاد ساخت زمین چمن مصنوعی در هر شهرستان به هیات دولت

عباس صوفی: 19 هیات فوتبال در 19 منطقه استان همدان برای اجرای پروژه آسیا ویژن ایجاد می شود

رییس هیات فوتبال استان همدان گفت: پیشنهاد ساخت زمین چمن مصنوعی در هر شهرستان به هیات دولت برای دور سوم سفرهای استانی داده می‌شود.

عباس صوفی در نشست هم اندیشی بررسی مسائل و مشکلات فوتبال استان و اجرای طرح پروژه آسیا ویژن با بیان این مطلب افزود: شهرستان همدان با 700 هزار نفر جمعیت، تنها 2 زمین فوتبال دارد و با توجه به مشکلات تامین مالی باشگاه‌ها باید این مشکلات را در برنامه‌ای بلند مدت حل کرد.

صوفی در ادامه گفت: آسیا ویژن واژه‌ای سنگین است و با گرفتن یک مجوز از AFC، در عرض 2 ماه نمی توان جهش زیادی در فوتبال دید بلکه ویژن یک نرم افزار است که در یک برنامه 10 ساله فوتبال استان را به جایگاه واقعی خود در آسیا می‌رساند.

وی اظهار کرد: 19 هیات فوتبال در 19 منطقه استان ایجاد شده است و با اختصاص یک درصد از بودجه عمرانی به فوتبال استان و با توجه به علاقه زیاد مردم، میزان مسوولیت ما را بیشتر می‌کند.

صوفی در پاسخ به سوالات مسوولان کمیته‌های فوتبال استان گفت: اگر اداره کل تربیت بدنی استان در تامین منابع مالی کوتاهی دارد به هیات فوتبال مربوط نیست و هیات فوتبال مسوول برنامه ریزی است.

وی با اشاره به اینکه در بحث آموزش مربی گری در شهرستان‌ها مشکلی نداریم افزود: با گرفتن میزبانی مسابقات زیر 14 سال از AFC می‌توانیم همدان را در آسیا مطرح تر کنیم.

مدیرکل تربیت بدنی استان نیز در این جلسه گفت: حدود 83 میلیارد ریال پروژه نیمه تمام ورزشی در استان همدان داریم و پروژه‌های جدید باید طوری طراحی بشود که طی 2 سال به پایان برسد.

سید عبد افتخاری هم‌چنین افزود: ما باید در بحث نرم افزاری وسخت افزاری خود را به حد انتظار برسانیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد