یدالله اکبری: دست خالی از اهواز بر نمی گردیم

یداله اکبری هافبک پا به سن گذاشته تیم فوتبال پاس همدان در آستانه دیدار حساس تیمش مقابل فولاد اهواز، گفت: بازی راحتی را در اهواز پیش رو نداریم. به هرحال فولاد تیم بسیار پر مهره و پر امکاناتی است که در این فصل خیلی دور از انتظار نتیجه گرفته است. 

وی ادامه داد: هنوز هم خطر سقوط این تیم را تهدید می کند و این موضوع باعث می شود که این تیم از انگیزه خوبی در این بازی خانگی اش برخوردار باشد. 

اکبری همچنین گفت: البته این یک روی قضیه است و روی دوم آن این است که همین مسائل باعث می شود که فولادی ها قدری هم استرس داشته باشند. 

هافبک طراح و بازی ساز تیم پاس در ادامه گفت: البته پاس هم در شرایط خیلی خوبی به سر می برد. این تیم چه به لحاظ انگیزه و چه به لحاظ آمادگی بدنی در فرمی ایده آل قرار گرفته و باید با جرات بگویم که الان بازی کردن با پاس برای هر تیمی سخت است.  

وی در خاتمه اظهار داشت: می توان این قول را به هواداران داد که پاس دست خالی از فولاد باز نخواهد گشت. با شناختی که از مدیر روستا دارم مطمئن هستم که وی با شجاعت تیم را در این بازی خارج از خانه راهی میدان خواهد کرد و قطعا فولادی ها هم به راحتی قادر به کسب امتیاز از ما نیستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد