سومین غیبت سوشا، باز هم خارج از خانه

سوشا مکانی یکی از ثابت ترین بازیکنان این فصل تیم فوتبال پاس همدان بوده که تقریبا در اکثر بازی های این تیم در این فصل حضور داشته است.

اگر سوشا در هفته سی و یکم برابر فولاد به میدان نرود که قطعا هم نمی رود (به دلیل دریافت کارت قرمز در بازی قبلی و محرومیت)، آن گاه این سومین بازی خواهد بود که سوشا در این فصل در آن حضور نخواهد داشت تا معدل تقریبی هر ده بازی یک بازی استراحت را داشته باشد.

اما نکات جالب در خصوص غیبت های سوشا مکانی از ترکیب سبزپوشان این است که تا کنون هربار که سوشا یک بازی پاس را از دست داده، آن بازی یک بازی خارج از خانه بوده است؛ اولین بار بازی رفت تیم پاس در برابر صبای قم در قم و دومین بار نیز بازی دور برکشت تیم پاس برابر استیل آذین در تهران و این بار نیز بازی برگشت تیم پاس برابر فولاد در اهواز.

همچنین بد نیست بدانید که تا کنون در دو بازی که سوشا امکان حضور در چارچوب دروازه تیم پاس را نیافته سید مهدی اسلامی به عنوان جانشین وی به میدان رفته و احتمال این که برای بار سوم نیز باز هم سید مهدی اسلامی جای خالی سوشا را در چارچوب دروازه پر کند زیاد است.

نکته دیگر اینکه در اولین بازی که سید مهدی اسلامی وظیفه حراست از دروازه پاس را بر عهده داشت این تیم با شکست دو بر یک میدان را ترک کرد، در دومین بازی تساوی دو بر دو حاصل کار پاسی ها بود که امیدواریم با حفظ همین روند، سومین حضور اسلامی در دروازه پاس با پیروزی این تیم همراه شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد