حاشیه دیدار تیم‌های پاس همدان و مقاومت سپاسی شیراز

دیدار دو تیم پاس همدان و مقاومت سپاسی شیراز در حالی به سود تیم پاس پایان یافت که روزبه شاه علی دوست هافبک این تیم در دقیقه ‪ ۸۴‬به دلیل اخراج سوشا مکانی، در درون دروازه این تیم ایستاد.

سوشا مکانی در دقیقه ‪ ۸۴‬پس از به ثمر رسیدن گل تیم مقاومت سپاسی شیراز با محمد مهدی نظری گلزن این تیم درگیر و با دریافت کارت قرمز از سوی داور اخراج شد.

** تیم پاس همدان در این مسابقه جنجالی که با دو کارت قرمز و چهار کارت زرد برای هر دو تیم همراه بود، با نتیجه سه بر یک به برتری رسید.


** سوشا مکانی پس از اخراج از زمین مسابقه با ماموران یگان حفاظت ورزشگاه شهدای قدس همدان نیز درگیری لفظی پیدا کرد.


** کادر فنی تیم پاس در این مسابقه به دلیل استفاده از سه بازیکن ذخیره خود، به ناچار از دقیقه ‪ ۸۴‬روزبه شاه علی دوست را در درون دروازه قرار داد.


** این دیدار در حالی عصر امروز با برتری تیم پاس در ورزشگاه شهدای قدس همدان برگزار شد که حدود هزار نفر تماشاگر از مسابقه دو تیم دیدن کردند.


** هادی رمضانی گلزن تیم پاس در این دیدار که فصل گذشته در تیم مقاومت سپاسی شیراز عضویت داشت پس از به ثمر رسیدن گل ابراز خوشحالی نکرد.


** امید خورج کاپیتان تیم پاس همدان پس از ‪ ۲۰‬هفته دوری از میادین فوتبال در ترکیب اصلی این تیم قرار گرفت ضمن اینکه هادی بلوری، مقداد قباخلو، ‌وریا غفوری،‌سید صابر میرقربانی، حسین میرزایی و همت عابدی نژاد نیز از فهرست ‪ ۱۸‬نفره تیم پاس کنار گذاشته شدند.


** گفته می‌شود؟ صابر میرقربانی به دلیل عدم حضور به موقع در تمرین آماده سازی تیم پاس، توسط مدیر روستا سرمربی این تیم از ترکیب ‪ ۱۸‬نفره کنار گذاشته شد.


** محمد حسین اسدی داور این مسابقه برای نخستین بار قضاوت دیدار تیم پاس همدان را برعهده دارد.


** علی اصغر مدیر روستا و محمد احمدزاده سرمربی دو تیم پاس همدان و مقاومت سپاسی شیراز در چند صحنه به قضاوت داور مسابقه اعتراض داشتند.


** شهرام گودرزی مهاجم تیم مقاومت سپاسی شیراز در دقیقه ‪ ۵۲‬به دلیل تکل بر روی هادی رمضانی بازیکن پاس، با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد. 


** احمد زاده سرمربی تیم مقاومت سپاسی شیراز در پایان مسابقه به شدت از عملکرد بازیکنان تیمش انتقاد کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد