برد شیرین پاس با هنرنمایی امید ابوالحسنی

پاس همدانمقاومت سپاسی شیراز 1 

گل ها: هادی رمضانی(8) و شهباز ارکینوف(74و80) برای پاس و محمد مهدی نظری (83) برای مقاومت
ورزشگاه: قدس همدان
تماشاگر: 500 نفر
داور: محمد حسین اسدی
اخطارها: هادی رمضانی در دقیقه ‪ ۴۵‬و یدالله اکبری در دقیقه ‪ ۷۹‬از تیم پاس و محمد ایران پوریان در دقیقه ‪ ۸۱‬و امین متوسل زاده در دقیقه ‪ ۸۹‬از مقاومت سپاسی شیراز
اخراج: شهرام گودرزی ( مقاومت) و سوشا مکانی ( پاس همدان)

پاس همدان:  

سوشا مکانی، امید خورج، ساشا کلونیجا، روز به شاه علی دوست، وحید علی آبادی ( تعویض با مهرداد رضایی در دقیقه 83 )، پویا سیف پناهی، یدا... اکبری، مرتضی عزیز محمدی، هادی رمضانی ( تعویض با آرتور یدگاریان در دقیقه 59 )، شهباز ارگینوف و هادی اصغری ( تعویض با امید ابوالحسنی در دقیقه 72 )   

سرمربی: علی اصغر مدیرروستا
مقاومت سپاسی شیراز: 

محمد رضا امین صنایعی، محسن نیسانی، مصطفی صبری، میر هانی هاشمی ( تعویض با بهنام افشه در دقیقه 71 )، محمد صادق کرمی، علی محمد دهقان ( تعویض با محمد مهدی نظری در دقیقه 69 )، محمد ایران پوریان، محمد صادق کرمی، شهرام گودرزی، علی ممبینی ( تعویض با مهرداد کریمیان در دقیقه 60 ) و امین متوسل زاده  

سرمربی: محمد احمدزاده
شرح گل:
یک – صفر(پاس):پاس تو در یدالله اکبری در موقعیت تک به تک به رمضانی رسید و او توپ را تبدیل به گل کرد. ( دقیقه 6)
 2- صفر(پاس):روی حرکت انفرادی امید ابوالحسنی ارکینوف در موقعیت تک به تک صاحب توپ شد و توانست گل دوم تیمش را به ثمر برساند. ( دقیقه 74)
3- صفر( پاس):سانتر عزیزمحمدی به ابوالحسنی رسید و او با یک استپ ارکینوف را صاحب توپ کرد تا دومین گلش را وارد دروازه مقاومت کند. ( دقیقه79)
3- یک ( مقاومت):در یک رفت و برگشت توپ در پشت محوطه جریمه به نظری رسید و او با یک ضربه سر دروازه پاس را باز کرد ( دقیقه83)
اتفاق ویژه: بعد از تک گل مقاومت سپاسی درگیری ای میان محمد مهدی نظری و سوشا مکانی روی داد که باعث اخراج سوشا شد و چون تیم پاس سه تعویضش را انجام داده بود دقایقی روزبه شاه علی دوست حراست دروازه پاس را به عهده داشت که یک موقعیت خوب هم از مقاومت گرفت.
بهترین بازیکن: امید ابوالحسنی. با اینکه کمتر از 20 دقیقه باز کرد اما با دو پاس گلی که داد روند بازی را به طور کلی تغییرداد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد