سوشا و رمضانی ویژه، همت نیمه ویژه

در دیداری که بعتد از ظهر فردا بین تیم های پاس همدان و مقاومت سپاسی شیراز برگزار می گردد، بازیکنانی هستند که می توان آن ها را برای این بازی بازیکنان ویژه نامید.  

شاید ویژه ترین بازیکن تیم فوتبال پاس برای این بازی کسی نباشد جز هادی رمضانی، هافبک سرعتی تیم پاس همدان، چرا که هادی رمضانی بعد از دو سه فصل حضور در تیم مقاومت سپاسی، امسال به جمع پاسی ها پیوسته است. 

اما در کنار رمضانی پاس بازیکن دیگری هم دارد که از تیم مقاومت سپاسی به این تیم نقل مکان کرده که این بازیکن نیز سوشا مکانی سنگربان ملی پوش و شایسته سفید و سبز پوشان همدان می باشد.  

سوشا که دومین فصل حضور خود در پاس همدان را پشت سر می گذارد هم از تیم مقاومت سپاسی شیراز به تیم پاس منتقل شد.

اما همت عابدی نژاد که یک بازیکن شیرازی است و بعد از سالها حضور در برق شیراز به جمع پاسی ها پیوست نیز به دلیل شیرازی بودن و آشنائی کامل با تیم مقاومت سپاسی را باید بازیکن نیمه ویژه این بازی دانست.
و دست آخر اینکه در کنار این بازیکنان ویژه و نیمه ویژه ای که عضویت تیم فوتبال پاس را دارند، تیم فوتبال مقاومت سپاسی نیز یک بازیکن سوپرویژه برای این دیدار در اختیار دارد که این بازیکن نیز کسی نیست جز مهرداد کریمیان، هافبک بوشهری تیم مقاومت سپاسی شیراز که تا هفته یازدهم برای تیم پاس بازی کرد و بعد از آن به تیم مقاومت سپاسی پیوست.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد