محصص: با شکست پاس به استقبال الغرافه می‌رویم

مربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: با شکست تیم پاس همدان و با روحیه‌ای بالا به استقبال تیم الغرافه قطر می‌رویم.

مرتضی محصص اظهار داشت: شرایط تیم استقلال با انجام تمرینات منظم بعد از بازی با تیم الجزیره بسیار مناسب است و با آمادگی کامل در آخرین دیدار لیگ برتر در سال ‪ ۱۳۸۸‬به مصاف تیم پاس خواهیم رفت.

وی با اشاره به جلسه فنی امروز مربیان تیم استقلال برای آنالیز تیم حریف افزود: هر چند پاس همدان، تیمی توانمند است و با حضور مدیر روستا نتایج خوبی گرفته، اما ما به سه امتیاز این دیدار احتیاج داریم تا با فراموش کردن تساوی مقابل تیم الجزیره با روحیه‌ای بالا به مصاف الغرافه برویم.

مربی تیم استقلال یادآور شد: متاسفانه هاشم بیک زاده و هادی شکوری دو بازیکنی که مربیان برای بازی مقابل تیم پاس به آن‌ها احتیاج داشت، دچار مصدومیت شده‌اند و نمی‌توانیم از آنها در بازی‌های آینده استفاده کنیم.

وی در خصوص بازی گذشته تیم استقلال برابر تیم الجزیره و دلایل ناکامی مقابل این تیم در تهران تاکید کرد: در نیمه اول این مسابقه با حوصله بازی کردیم و به همین خاطر موقعیت چندانی نصیب تیم ما نشد، اما در نیمه دوم بازیکنان از لاک دفاعی بیرون آمده و با ایجاد فرصت‌های زیاد نتوانستند آن ها را به گل تبدیل کنند.

وی افزود: اگر در بازی برابر تیم الجزیره دچار بدشانسی نمی‌شدیم می توانستیم با پیروزی زمین بازی را ترک کنیم.

مربی تیم استقلال در پاسخ به این سئوال که آیا برابر تیم الغرافه هم با همین شیوه در تهران بازی خواهید کرد؟ گفت: هر مربی برای هر بازی از لیگ قهرمانان آسیا برنامه خاص خود را دارد و بدون شک برنامه ما در بازی برابر این تیم هجومی است و باید خود را در ورزشگاه آزادی به آنها تحمیل کنیم.

وی همچنین درباره میزان شناخت کادر فنی تیم استقلال از تیم الغرافه گفت:
هر تیم برای بازی‌های خود برنامه‌های متفاوتی را در دستور کار قرار می دهد، اطلاعات ما نیز از حریفان به روز است و تنها تماشای چند فیلم بازی های گذشته آنها مورد نظر ما نیست.

محصص تصریح کرد: تماشای فیلم چند بازی حریف بدون شک عنصر غافلگیری به حساب می‌آید، هر چند که این اطلاعات هم تنها ‪ ۵۰‬درصد کار را تشکیل می‌دهد و ‪ ۵۰‬درصد دیگر نیز به شناخت نقاط ضعف و قوت خودمان مربوط می‌شود.

وی با اشاره به فشار بالای بازی‌ها در ایران گفت: به دنبال بهانه جویی نیستیم، اما بدون شک تیم‌های حاضر در لیگ قطر و امارات فشار کمتری را نسبت به تیم‌های ایرانی تحمل کرده و می‌توانند به خوبی استراحت و ریکاوری کنند.

محصص ادامه داد: این در حالی است که تیم‌های ایرانی باید در چند رقابت و در فاصله روزهای کم به مصاف هم بروند.

وی در خصوص حضورش بر روی نیمکت تیم استقلال در بازی‌های آینده لیگ قهرمانان گفت: من اطلاعاتم را پیش از شروع مسابقه در اختیار کادر فنی قرار می‌دهم و نیازی نیست که در طول بازی روی نیمکت بشینم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد