سوشا مکانی: در تیم ملی ماندگار هستم

دروازبان ملی پوش تیم فوتبال پاس همدان گفت: با توجه به آمادگی بدنی و روحی خیال ترک اردوی تیم ملی را ندارم و با تمرین های منظم در تیم ملی ماندگار هستم. 

سوشامکانی افزود: رقابت سالمی بین دروازبان های تیم ملی ایجاد شده است و امیدوارم این مسئله سبب پیشرفت همه آنها شود من قصد دارم با تمرین های منظم جای  ثابتی درترکیب تیم ملی پیدا کنم.سعی دارم از تجربیات مفید وی استفاده کنم.

مکانی تصریح کرد: با توجه به اینکه علی اصغر مدیر روستا کمی دیرتر به تیم اضافه شد برای رسیدن به شرایط ایده آل برخی از امتیاز ها را از دست دادیم ولی درایت وی  در مربیگری سبب شد تا بتوانیم به سرعت امتیاز های لازم را کسب کنیم.

وی خاطر نشان کرد:برخی تیم های لیگ برتری با سرمایه  گذاریهای کان عرصه رقابت وارد شدند و با توجه سرمایه گذاری اندک برخی تیم ها نظیر پاس همدان  رقابت نابرابری بوجود آمد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد