شاه علی دوست: خاطره بدی از بازی با پیکان دارم

روز به شاه علی دوست از بازیکنان مؤثر و با اخلاق تیم فوتبال پاس همدان است که بازیهای خوبی در تیمش به نمایش گذاشته و بدون شک از ستون های این تیم به شمار می رود. 

این هافبک جوان که در بازی دور رفت تیمش مقابل پیکان در دقیقه 30 از بازی اخراج شد، در فاصله یک هفته مانده به برگزاری بازی دور برگشت، در خصوص پیش بینی اش از این دیدار، گفت: خوشبختانه با استفاده از تعطیلی بوجود آمده در لیگ بخوبی و با برنامه تمرین می کنیم تا با آمادگی کامل میزبانی قزوینی ها را کرده و بتوانیم سه امتیاز با ارزش این بازی را از آن خود کنیم.

وی با تأکید بر این نکته که خاطره خوبی از دیدار با پیکان در لیگ نهم ندارد افزود : در بازی دور رفت اخراج من از جریان بازی باعث برهم خوردن برنامه تیمی ما و در نتیجه از دست دادن امتیاز کامل بازی شد و من همیشه از این که با اخراجم مسبب ضربه خوردن تیمم شده بودم ، ناراحت بودم

اما در شرایط فعلی با روحیه بالا و انگیزه فراوان تمرین می کنم که اتفاقی را که در دور رفت برایم رخ داد جبران کنم و با یک بازی منحصر به فرد خاطره خوبی از این بازی در ذهن خودم و هواداران تیم حک کنم.

شاه علی دوست با اشاره به این که در بازی با پیکان پیروز میدان پاس همدان خواهد بود ادامه داد : شرایط فعلی تیم ما بگونه ای است که می توانیم براحتی سه امتیاز خانگی این دیدار را از آن خود کنیم چرا که با یک برنامه منظم و مدون تمرین کرده ایم و هدفمند وارد میدان خواهیم شد.

هافبک با اخلاق و خوش سخن پاس در پایان صحبت هایش خاطر نشان کرد : هدف اصلی پاس کسب یکی از جایگاههای تک رقمی لیگ است که این هدف با تلاشی که تمامی عوامل تیم در راستای آن انجام می دهند قابل دسترسی است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد