با تغییر استاندار همدان؛

وضعیت رییس هیات مدیره باشگاه پاس در هاله ای از ابهام 

میثم ناصر نژاد 

با تغییرات صورت گرفته در مدیریت ارشد استان همدان، وضعیت رییس هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی پاس در هاله ای از ابهام قرار دارد. 

باتوجه به اساس نامه باشگاه پاس، استاندار وقت عضو هیات مدیره باشگاه خواهد بود، اما با رفتن دکتر "بهرور مرادی" استاندار سابق و روی کارآمدن مهندس "کرم رضا پیریایی" استاندار جدید، هنوز تکلیف این عضو هیات مدیره باشگاه مشخص نیست.

بهروز مرادی پیش از کناره گیری از سمت استاندار همدان عهده دار ریاست هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی پاس بود اما با رعایت اساس نامه باشگاه، هم اکنون کرم رضا پیریایی استاندار جدید باید به عضویت هیات مدیره این باشگاه درآید.
هر چند گفته می شود؛ "حمیدرضا حاجی بابایی" وزیر آموزش و پرورش و نایب رییس هیات مدیره باشگاه پاس تاکید بر همکاری بهروز مرادی در این مجموعه را دارد.
از سوی دیگر پیریایی استاندار جدید همدان سابقه فعالیت در فوتبال را داشته اما هنوز در خصوص وضعیت تیم پاس و اینکه با این تیم همکاری خواهد کرد، اظهار نظری نداشته است.
باتوجه به اینکه بهروز مرادی عامل اصلی در انتقال تیم پاس به همدان بود و مقدمات واگذاری این تیم پرافتخار کشور را از سوی مقامات ناجا فراهم ساخت، از اقبال و محبوبیت خاصی نزد هواداران تیم پاس برخوردار است و این حمایت باعث شده تا دیگر اعضای هیات مدیره باشگاه نیز تمایل به تداوم همکاری وی داشته باشند.
هم اینک، دکتر "علی آقامحمدی" معاون نظارت و هماهنگی در سیاست های اقتصادی معاون اول رییس جمهوری و سید "عبدی افتخاری" مدیرکل تربیت بدنی همدان به عنوان عضو و سردار "کریم ملاحی" به عنوان مدیرعامل باشگاه پاس فعالیت دارند.
باوجود گذشت چند ماه هنوز نشست اعضای جدید هیات مدیره باشگاه پاس همدان تشکیل نشده و برنامه این تیم برای حضور در فصل آینده لیگ برتر در هاله ای از ابهام قرار دارد.
با این وجود مدیریت باشگاه پاس همدان نیز در حال بررسی وضعیت تیمش برای حضور در فصل آینده لیگ برتر است و خبرهایی مبنی بر جذب بازیکنان شاخص نظیر "وحید هاشمیان"، "آندرانیک تیموریان"، "غلامرضا رضایی"، "رضا جباری" و "مهدی خیری" شنیده می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد