پیمبری: امیدوارم قضاوت داوران در ادامه لیگ فوتبال مناسب تر باشد

قائم مقام باشگاه فرهنگی ورزشی پاس همدان گفت: امیدوارم قضاوت داوران در ادامه لیگ برتر فوتبال ایران تاثیری منفی در کسب نتایج تیم پاس نداشته باشد.

مجتبی پیمبری افزود: تیم پاس بارها به دلیل اشتباه در امر قضاوت داوران دچار مشکل شده و امتیازهای زیادی از دست داده است.

وی تصریح کرد: البته اشتباهات داوری سهوی است و با وجود اینکه به ضرر تیم پاس بوده اما امیدواریم در ادامه مسابقات شاهد تکرار قضاوت‌های نادرست نباشیم.

پیمبری اضافه کرد: لیگ برتر حساس‌ترین هفته‌های خود را سپری می‌کند و تمامی تیم‌ها به امتیازهای پیش رو نیاز دارند، بنابراین قضاوت داوران نیز باید با تمرکز و دقت بیشتری انجام شود.

وی اظهار داشت: تیم پاس شرایط حساسی در لیگ برتر دارد و تمامی مجموعه باشگاه در راستای موفقیت این تیم در لیگ امسال تلاش می‌کنند.

قائم مقام باشگاه فرهنگی ورزشی پاس در خصوص تعطیلی موقت لیگ برتر گفت: با توجه به بازی تیم ملی کشور در مقدماتی جام ملت‌های آسیا، باید به تصمیم سازمان لیگ مبنی بر تعطیلی مسابقات احترام گذاشت و تیم پاس مشکلی با تعطیلات ندارد.

پیمبری با اشاره به بازی تیم پاس مقابل پیکان در هفته بیست و هشتم لیگ برتر گفت: تیم پاس نیاز مبرم به کسب سه امتیاز این مسابقه دارد و باید این تیم را شکست دهیم.

وی افزود: دور جدید تمرین آماده‌سازی تیم پاس از صبح امروز آغاز شده و خوشبختانه تمامی بازیکنان در آمادگی کامل به سر می‌برند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد