افشاگری بازیکن پاس همدان از پشت پرده فوتبال؛

میرقربانی: مدیرعامل پرسپولیس اتهام منشور اخلاقی به من زد

مهاجم تیم فوتبال پاس همدان که قرار بود ابتدای فصل به تیم پرسپولیس بپیوندد بعد از گذشت ماه ها در حالی که لیگ برتر به هفته های پایانی نزدیک می شود افشا می کند که به دلیل اتهام مدیرعامل وقت سرخپوشان پایتخت حضورش در این تیم منتفی شد.

صابر میرباقری با بیان این مطلب گفت: قبل از شروع فصل قرارداد داخلی با تیم پرسپولیس بستم و مبلغ قرارداد هم 270 میلیون تومان بود ولی به یکباره عباس انصاری فرد مدیرعامل وقت باشگاه به من گفت که مشکل منشور اخلاقی دارم و قراردادم فسخ می شود.

وی با اشاره به اتهام دروغ مدیرعامل سابق باشگاه پیروزی تصریح کرد: انصاری فرد به خاطر اینکه مبلغ قراردادم بالا بود مانع حضورم در تیم پرسپولیس شد و به جای من یک بازیکن ارزان قیمت به مبلغ 150 میلیون تومان را به خدمت گرفت.

صابر میرقربانی مدافع تند و تیز و زهر دار تیم فوتبال پاس همدان در خصوص بازی این هفته تیمش برابر راه آهن گفت: راه آهن تیم خطرناکیست به خصوص که در دو هفته گذشته نیز نتایج خوبی گرفته. این تیم هم به سختی احساس خطر می کند و به همین دلیل بازی کردن با چنین تیمی بسیار سخت است. به خصوص که این بازی در خانه راه آهن برگزار می شود.

میرقربانی که از عملکرد این فصل خود آنطور که باید و شاید رضایت ندارد افزود: امیدوارم که این بازی پایان ناکامی های این فصل من باشد و بتوانم با گل زنی در این بازی به پیروزی تیمم کمک شایانی بکنم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد