محسن حمیدی : برخوردم با میرقربانی می‌توانست پنالتی باشد

محسن حمیدی اظهار داشت: حقیقتاً فقط من نبودم که خوب بازی کردم بلکه همه بچه‌ها در این بازی خوب کار کردند، این بازی برای ما 80 درصد حکم بقای در لیگ را داشت، برای همین در صحبت با بچه‌ها گفتیم اگر این بازی را نتیجه نگیریم شاید دیگر نتوانیم خودمان را در لیگ تثبیت کنیم به همین علت توانستیم نتیجه خوبی در این دیدار بگیریم.

وی افزود: از طرفی تیم‌های پایین جدول هم همه نتیجه گرفته بودند و خدا را شکر بچه‌ها تلاش کردند و توانستیم سه امتیاز بازی را از آن خود کنیم.

مدافع شاهین بوشهر گفت: بازی مقابل مس کرمان سرد و کسل‌کننده بود و استقلال اهواز نیز ده نفره دفاع می‌کرد و نتوانستیم در آن دو دیدار نتیجه لازم را بگیریم بنابراین باید در این دیدار نتیجه می‌گرفتیم.

وی در ارتباط با کاپیتانی خود در این بازی گفت: من به خودم اجازه نمی‌دهم در حضور آقایان بازیاری، حق‌شناس و کرمی که در این دیدار غایب بودند، بازوبند را به بازو ببندم اما این نظر مربی بود به‌ خاطر اینکه تیم سابقم بود و می‌خواست روحیه مضاعف به من و تیم بدهد و همچنین برای احترام به من و هواداران پاس، مقابل تیم سابقم بازوبند را به بازو بستم و دیدید پس از انتخاب زمین آن را در اختیار جمال حق‌شناس قرار دادم.

حمیدی در ارتباط با صحنه مشکوک به پنالتی در اواخر بازی گفت: در آن صحنه خواستم برای زدن توپ تکل بروم که میرقربانی از پشت سر آمد و من هم پس از زدن توپ برخوردی نیز با وی داشتم که می‌توانست پنالتی باشد اما جلال بشرزاد مربی دروازه‌بان‌ها می‌گوید کمک داور قبل از آن اعلام آفساید کرده بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد