قسم می‌خورم پنالتی بود

میرقربانی: در فوتبال ایران به خاطر تمارض معروف شده‌ام  

صابرمیرقربانی بازیکن تیم پاس همدان در آخرین ثانیه های بازی در محوطه جریمه شاهین متوقف شد اما شاهین حاج بابایی با دادن کارت زرد به او این بازیکن را به تمارض متهم کرد.
میرقربانی در این مورد می گوید:« واقعا نمی دانم باید چه بگویم. بعضی صحنه ها در فوتبال وجود دارد که حتی کارشناسان داوری هم بر روی آن اتفاق نظر ندارند و بعضی می گویند پنالتی بود و بعضی می گویند نبود اما فکر می کنم این صحنه از آنهایی بود که قسم میخورم همه خطابودن آن را تایید می کنند. بعد از برخوردی که با بازیکن پاس داشتم تا چند ثانیه نمی توانستم از روی زمین بلند شوم و نمی دانم که داور مسابقه چطور تشخیص داد که من تمارض کرده ام.»

میرقربانی در این مورد که به گفته گزارشگر بازی اسم او بد دررفته و همین مساله باعث شد تا داور پنالتی نگیرد، ادامه می دهد:« دفعات گذشته هم مانند همین بار بوده و هر بار گفته اند که من تمارض کرده ام در صورتی که واقعا این طور نبوده است. بالاخره هر کس در این فوتبال به گونه ای معروف می شود و من هم این طوری معروف شده ام. اما کاش داوران به جای این که ببینند بازیکن چه کسی است و به خاطر سابقه او تصمیم گیری کنند به خطای بازیکن حریف دقت کرده و همان صحنه را قضاوت کنند.» 

با مراجعه به صفحه نخست از جدید ترین اخبار سایت بازدید نمائید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد