تماشاگران پاس گفتند یاوری به شهر ما خوش آمدی

یاوری: پنالتی نبود،میرقربانی فقط تمارض کرد  

محمود یاوری سرمربی شاهین‌بوشهر با برد با ارزش خارج از خانه تیمش مقابل پاس همدان توانست مجموع امتیازات شاهین را به عدد 30 برساند و با ارتقای جایگاه تیمش حالا با اطمینان بیشتری از ماندن شاهین در لیگ حرف می‌زند.
ماحصل گفتگوی ما با محمود یاوری را بخوانید: 

گفته می‌شود تماشاگران پاس حین بازی علیه شما شعار داده‌اند؟

نه، اصلا چنین چیزی درست نیست و تماشاگران همدانی به من به عنوان یک پاسی قدیمی خوشامد گفتند و این شعار را سر می‌دادند که یاوری به شهر ما خوش آمدی.

 

با برد پاس می‌توانید با قاطعیت از ماندن تیم‌تان در لیگ‌برتر حرف بزنید؟

هشت تیم هستند که خطر سقوط آنها را تهدید می‌کند. اما با این وجود می گویم تیم من در لیگ‌برتر می‌ماند چون نتیجه‌گیری شاهین به روحیه من بستگی دارد. برابر پاس هم با وجود اینکه کرمی، پورخسروانی و نظرزاده را در اختیار نداشتیم و از پتروویچ هم برای دقایقی کوتاه بهره بردیم توانستیم از حریف در خانه‌اش 3 امتیاز لازم را ضمن ارائه یک بازی خوب و منطقی کسب کنیم.

 

در مورد بازی تیم پاس چه صحبتی دارید؟

پاس تیم بسیار خوبی است که از بازیکنان و سرمربی خوبی روی نیمکت‌اش بهره می‌برد ولی ما حساب شده‌تر بازی کردیم و در پایان 90 دقیقه هم به حق خودمان رسیدیم.

 

بازیکنان، مربیان و مسئولان پاس در اواخر بازی شدیدا به پنالتی گرفته نشده اعتراض داشتند؟

میرقربانی در آن صحنه تمارض کرد. داور به آن صحنه کاملا نزدیک بود و به هیچ وجه آن را نمی‌توان پنالتی به شمار آورد.

 

بازی دور رفت و گرفتن امتیازات کامل آن مسابقه،حرف و حدیث‌های زیادی را به همراه داشت و به همین دلیل بازی برگشت شما با حساسیت بالایی برگزار شد.

من اصلا به بازی برگشت‌ با این دید نگاه نمی‌کردم. ما حق‌مان را گرفتیم چون در بازی رفت بازیکن سه اخطاره پاس مقابل ما بازی ‌کرد که طبق قانون با آن برخورد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد