مدیرعامل شاهین: شکست پاس شیرین‌تر از پیروزی بر پرسپولیس بود

مدیرعامل باشگاه شاهین پارس جنوبی با بیان اینکه کسب 3 امتیاز در همدان مانع از ورود تیم فوتبال این باشگاه به حاشیه شد،گفت: این پیروزی برای ما بسیار ارزشمندتر از برد پرگل مقابل پرسپولیس بود.  

مجید حسینی کنگانی ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: این پیروزی برای ما از چند جهت بسیار ارزشمندتر و شیرین‌تر از برتری مقابل پرسپولیس بود چراکه از یک سو ما در وضعیت خطرناک و قرار گرفتن در جمع تیم‌های قعرنشین قرار داشتیم و از سوی دیگر نگران بودیم که تیم در صورت ناکامی در این بازی وارد حاشیه شود.

وی با بیان اینکه اتفاقات بازی رفت که در نهایت تیم پاس به خاطر استفاده از بازیکن غیر قانونی سه بر صفر بازنده شد، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه چند بازیکن اصلی خود را به دلیل محرومیت و مصدومیت در اختیار نداشتیم، اما سایر بازیکنان سنگ تمام گذاشتند و موفق به کسب 3 امتیاز ارزشمند این دیدار شدند.

مدیرعامل باشگاه شاهین پارس جنوبی ضمن تقدیر از یاوری به خاطر تدابیر تاثیرگذارش در این دیدار ، افزود: تفکرات سرمربی تیم تمام نگرانی‌های ما را پایان داد، ضمن اینکه بازیکنان تیم هم بخوبی دستورات کادرفنی را در زمین پیاده کردند که باید از آنها هم تشکر کرد.

وی با بیان اینکه با این پیروزی تیمش از جمع 20 امتیازی‌های لیگ خارج و در جمع 30 امتیازی‌ها قرار گرفت، افزود: تمام بازی‌های باقیمانده ما 6 امتیازی است. البته تا پایان فصل در هیچ دیداری با خیال آسوده به میدان نمی رویم زیرا امسال تیم‌ها می توانند با یکی دو پیروزی در جمع تیم‌های بالای جدول قرار بگیرند و ناکامی در یکی دو بازی متوالی تیم‌ها را به قعر جدول نزدیک می کند.

کنگانی با بیان اینکه هرچه مسابقات به روزهای پایانی نزدیک تر می شود، فتح دروازه حریفان و کسب امتیازات لازم سخت‌تر می شود، در پایان گفت: قطعا در روزهای پایانی لیگ و خصوصا زمانی که بتوانیم سهمیه خود را در لیگ برتر حفظ کنیم، 3 امتیاز دیدار با پاس همدان ارزش بیشتری پیدا خواهد کرد.

دیدار تیم‌های فوتبال پاس همدان و شاهین پارس جنوبی در چارچوب هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر که عصر سه‌شنبه در ورزشگاه قدس همدان برگزار شد، با برتری یک بر صفر شاگردان یاوری به پایان رسید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد