امید خورج : قطعاً جبران می کنیم

کاپیتان پاس همدان گفت: امید وارم با یک باخت ورق برنگردد و هواداران دوباره از تیم دلگیر نشوند چرا که شکستی را که مستحق آن نبودیم ، در بازیهای بعدی جبران می کنیم .

زود تر از موعد به بازیها می رسم  

امیدخورج که پس از بازی مقابل سپاهان از ناحیه رباط داخلی پا دچار مصدومیت شد و به گفته پزشک تیم نیاز به 5 هفته استراحت و طول درمان داشت، در خصوص وضعیت خود، گفت: خوشبختانه روند بهبودی خوبی دارم و پس از گذشت دو . سه هفته از مصدومیتم شرایط خوبی دارم. وی ادامه داد : با استفاده از تعطیلی دو روزه ای که کادر فنی برای بازیکنان در نظر گرفته ، به تهران می روم تا درمانم را با جدیت پیگیری کنم و زود تر از موعد به بازیها برسم.

جوانان بخوبی جای با تجربه ها را پر کرده اند 

امید خورج در خصوص بازیکنانی که جایگزین غایبان باتجربه پاس در بازیهای اخیر این تیم شدند ، عنوان کرد: با وضعیت روحی روانی خوب و آرامشی که در تیم حاکم شد تمامی بازیکنان بخوبی استعداد ها و قابلیت های فنی خود را در تمرینات نشان دادند و خیال کادر فنی و ما غایبان را از وجود خود بعنوان جایگزین های شایسته راحت کردند . خوشبختانه در عمل هم دیدیم که این جوانان بخوبی جای ما با تجربه ها را پر کرده و در مصاف با صبای قم و ذوب آهن علاوه بر بازی قابل قبول ، با دست پر از زمین خارج شدند.

خستگی مهم ترین عامل شکست بود

کاپیتان با اخلاق پاس همدان که از بزرگترین غایب های پاس در چند هفته اخیر بوده در خصوص شکست تیمش مقابل شاهین بوشهر اظهار داشت: گرچه در بازی غایب بودم اما در ورزشگاه بودم و بازی را از نزدیک دنبال می کردم ، به عقیده من مهم ترین عاملی که باعث شد تیم روز گذشته نتواند د حد خود بازی کند، خستگی بازیکنان بود. البته غیبت اکبری، غلام نژد و تا حدودی نیز غرور بازیکنان نیز می تواند دخیل باشد اما این اینها عوامل تأثیر گزاری نبودند. مثلاً در رابطه با غیبت بازیکنان نامی تیم می توان گفت که در بازی مقابل ذوب آهن ، آن هم در خانه این تیم، تیم ما غایبان بزرگی داشت اما در نهایت توانست سه امتیا با ارزش کسب کند .وی تأکید کرد: با رفع خستگی ، نتایج مناسبی در بازیهای بعدی کسب کرده و تلخی این شکست را از خاطره های خود و هواداران پاک می کنیم.

 تدبیر کادر فنی قابل تقدیر بود 

خورج در خصوص استراحت دو روزه ای که کادر فنی تیم پاس برای بازیکنان در نظر گر فته است گفت: صبح امروز ریکاوری کردیم و پس از آن دو روز استراحت از سوی کادر فنی برای بازیکنان اعلام شد که همه را غافلگیر کرد .به عقیده من پس از شکستی که روز گذشته متحمل شدیم، این تدبیر واقعاً قابل تقدیر است چرا که حاکی از آن است که کادر فنی هم متوجه شده که این باخت بدلیل ضعف فنی بازیکنان نبود، بلکه بدلیل خستگی ناشی از فشردگی بازیها بود.

هواداران دلگیر نشوند 

کاپیتان همدانی ها از هواداران خواست که تیمشان را بدلیل باخت مقابل شاهین سرزنش نکنند و آن را فراموش کنند، چرا که تیمشان قطعاً جبران می کند. امید خورج تصریح کرد: چه در جام حذفی و چه در ادامه بازیهای لیگ ، محکم تر ظاهر می شویم تا حتی خستگی ناشی از بازیها هم نتواند روند رو به رشد تیم ما را تحت تأثیر قرار دهد.

شک ندارم راه آهن مغلوب می شود

خورج در مورد بازی های بعدی پاس در رقابت های جام حذفی و لیگ عنوان کرد : شناخت کاملی در مورد تیم مس رفسنجان ندارم اما شک ندارم تیم ما فقط برای برد، این مصاف را انجام خواد داد اما در خصوص بازی با راه آهن باید بگویم که قطعاً با کسب سه امتیاز و با دست پر از تهران برمی گردیم . در شرایط فعلی بدلیل نزدیکی امتیاز ها در جدول ، تساوی هم برای ما حکم باخت را دارد بنابراین همه بازیکنان هم قسم شده اند تا جز برد به نتیجه دیگری فکر نکنند.

وی خاطر نشان کرد: همانگونه که ذوب آهن را (که در شرایط خوب روحی و فیزیکی مناسبی قرار داشت) در خانه اش شکست دادیم ، راه آهن را هم پس از عملکرد خوبی که در هفته های اخیر داشته است، در خانه خود شکست می دهیم .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد