باند قلعه‌نویی و اولیایی همیشه ناموفق بوده است

پیمبری: قلعه‌نویی بدون پول حرفی برای گفتن ندارد 

قائم مقام باشگاه پاس همدان گفت: قلعه نویی تنها با امکانات است که نتیجه می‌گیرد و در نبود مسائل مالی حرفی برای گفتن ندارد. 

مجتبی پیمبری در مورد تساوی یک بر یک مقابل سپاهان اظهار داشت: بازی بسیار خوبی بود و هر 2 تیم عملکرد خوبی را در زمین به نمایش گذاشتند و اگر تیم ما دقت لازم را داشت می‌توانست پیروز شود.

وی ادامه داد: سپاهان با توجه به داشتن مهره‌های ارزشمند و ملی‌پوش و برخورداری از مدیریت قوی نتوانسته امتیازات لازم را بگیرد و اگر هدایت این تیم را شخص دیگری بر عهده داشت، قطعاً نتایج بهتری می‌گرفت. سپاهان تنها پشتیبانی و مدیریت خوب دارد و از لحاظ فنی و تاکتیکی ضعیف است.
قائم مقام باشگاه پاس افزود: در بازی روز گذشته کار تاکتیکی خاصی را از سپاهان شاهد نبودیم و نتیجه گیری انها صرفاً به مدیریت باز می‌گردد.
وی در مورد اینکه قلعه نویی گفته است نتیجه گیری پاس حاصل تلاش های اولیایی، مدیر سابق این تیم بوده است، تاکید کرد: احتمالاً منظور قلعه‌نویی باند او به همراه اولیایی در تیم برق تهران بوده است که با یکدیگر به هیچ وجه موفق نبودند. صحبت این مربی در مورد تیم پاس به هیچ وجه درست نیست و اگر اولیایی موفق بود هرگز از پاس اخراج نمی‌شد.
پیمبری افزود: قلعه نویی باید بداند ما موقع حضورمان در همدان، تیم پاس را با 5 امتیاز تحویل گرفتیم و در مدت حضور خود 20 امتیاز را کسب کرده‌ایم.
وی تصریح کرد: به هیچ وجه مسائل باشگاه پاس به قلعه نویی ارتباط ندارد و ما اجازه چنین اظهاراتی را به امثال سرمربی سپاهان نمی‌دهیم. باید قبول کرد صحبت های مایلی کهن در مورد او درست بوده و مسائل دیگری را نیز ما در آینده نزدیک اعلام خواهیم کرد. به نظر من قلعه نویی تنها با امکانات است که نتیجه می گیرد و در نبود مسائل مالی او حرفی برای گفتن ندارد.
وی در مورد ادامه لیگ یادآور شد: به نظر من ذوب‌آهن می‌تواند قهرمانی را از آن خود کند و اگر مدیریت قوی ساکت از سپاهان گرفته شود، این تیم نمی‌تواند جایگاهی را برای خود در نظر بگیرد.  

با مراجعه به صفحه نخست از جدید ترین اخبار سایت بازدید نمائید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد