عابدی نژاد: از شادی هواداران خوشحال شدم

عابدی نژاد: از شادی هواداران خوشحال شدمشاید کمتر کسی فکر می کرد که پاس با گل همت عابدی نژاد در برابر سپاهان تساوی کند.  

اما این مدافع شیرازی که در این فصل خیلی کم به او بازی رسیده بود در این دیدار حساس در ترکیب اصلی تیمش قرار گرفت و با زدن یک گل بسیار حساس پاسخ مثبتی به اعتماد کادر فنی داد.  

با مدافع گل زن پاس در این دیدار گفت وگوئی داشتیم که شرح آن را در زیر می خوانید.

- قبل از هر چیز در باره بازی با سپاهان صحبت کن.

بازی سنگینی بود و همانطور که پیش بینی می کردیم جذاب و زیبا از آب در آمد.

- حتما از عملکرد خودت در این بازی رضایت داری. به خصوص که گل هم زدی

رضایت من از عملکردم اصلا مهم نیست. مهم این است که کادر فنی از من رضایت داشته باشد.

- فکر می کنی اینطور باشد؟

امیدوارم که همینطور باشد.

- این چندمین باری بود که در ترکیب ثابت تیم قرار می گرفتی؟

در ترکیب ثابت سومین بار بود. ابومسلم، مس و حالا هم سپاهان.

- از گلی که زدی بگو.      

در درجه اول خیلی خوشحالم که این گل باعث شادی ده ها هزار هوادار تیم پاس شد و از اینکه سهم کوچکی از رقم زدن این شادی برای هواداران داشتم خوشحالم. من هم مثل همه مدافعان میانی روی ضربات ایستگاهی جلو می آیم و عملکرد بدی هم ندارم. شاید اگر از ابتدای فصل بیشتر برای پاس بازی می کردم تا الان حداقل سه چهار گلی برای این تیم زده بودم. من فصل گذشته هم 5 گل برای برق شیراز زده بودم. اما دوست ندارم راجع به گذشته صحبت کنم.

- خیلی ها معتقدند که بازی مقابل سپاهان یکی از بازی های خیلی خوب پاس بود.

من هم فکر می کنم همینطور باشد. سپاهان تیم بسیار پر مهره ایست و نتایج این تیم در این فصل هم کاملا نشان دهنده قدرت بالای آنهاست. اینطور بازی کردن مقابل سپاهان و نتیجه گرفتن کار هر تیمی نبود.

- بازی های آینده پاس را چطور می بینی؟

فکر می کنم با این روحیه ای که تیم دارد و این همه انگیزه حالا راحت تر از قبل بتوانیم بازی کنیم و نتیجه بگیریم. حالا همه تلاشمان را برای کسب پیروزی برابر صبای قم انجام می دهیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد