پیمبری: هرکس جای قلعه‌نویی بود سپاهان بیشتر از 45 امتیاز داشت

سرپرست تیم فوتبال پاس همدان، موفقیت تیم فوتبال سپاهان را حاصل مدیریت صحیح و درایت مسئولان باشگاه خواند و گفت هر مربی دیگری جای قلعه نویی بود امروز زردپوشان اصفهانی بیش از 45 امتیاز بدست آورده بودند. 

مجتبی پیمبری ضمن بیان این مطلب در خصوص دیدار پاس همدان - سپاهان اصفهان، گفت: هر دو تیم بازی خوبی را به نمایش گذاشتند و فکر می کنم نتیجه مساوی یک بریک، نتیجه‌ای ایده‌ال برای بازی آنها بود. با این حال بازیکنان تیم پاس اگر کمی دقت عمل به خرج می دادند می توانستیم نتیجه‌ای بهتر از تساوی مقابل صدرنشین لیگ بدست آوریم.

وی با اشاره به اینکه تماشاگران حاضر در ورزشگاه قدس همدان از تماشای یک بازی پرجنب و جوش از سوی بازیکنان دو تیم پاس و سپاهان لذت بردند، افزود: تیم سپاهان پرمهره ترین تیم لیگ برتر و حتی قوی تر و پرمهره تر از تیم ملی است. توانایی و قدرت تیم فوتبال سپاهان برمی گردد به مدیریت قوی آقایان و پورسینا و درایت آقایان مجید بصیرت و کریم قنبری!

سرپرست تیم فوتبال پاس همدان از نقش امیر قلعه نویی در موفقیت‌های این تیم یاد نکرد و در پاسخ به طرح این مدعا گفت: به عقیده من موفقیت امروز سپاهان حاصل زحمات مدیریت این باشگاه است. مطمئنا اگر هر مربی دیگری جای قلعه نویی بود تا به امروز سپاهان نه تنها صدرنشین جدول بود، بلکه بیش از 45 امتیاز داشت.

پیمبری در واکنش به اظهارات امیر قلعه نویی که گفته بود "در بازی پاس - سپاهان اگر قرار بود تیم برنده شود آن تیم سپاهان بود"، گفت: در این رابطه بهتر است مدیریت باشگاه سپاهان اظهارنظر کنند، چون آنها این تیم خوب و قدرتمند را گردهم آورده اند.

وی در ادامه افزود: سپاهان از 66 امتیاز ممکن که باید تا این هفته بدست می آورده، تنها 45 امتیاز کسب کرده که برای تیمی با این کیفیت امتیاز کمی است.

سرپرست تیم فوتبال پاس همدان یادآور شد: زمانی که هدایت تیم فوتبال پاس را برعهده گرفتیم، این باشگاه یک ویرانه بود. این تیم تا قبل از آمدن ما از 11 بازی تنها پنج امتیاز کسب کرده بود و در انتهای جدول جای داشت. تیم پاس بدون انسجام و همدلی بود و اختلاف در این تیم بیداد می کرد. در آن شرایط آقایان ملاحی و مدیرروستا و دیگر مسئولان باشگاه نهایت تلاش خود را به کار بستند و در تیم هماهنگی و هارمونی به وجود آوردند. امروز پاس 25 امتیازی شده و از انتهای جدول فاصله گرفته است.

وی در خصوص اهداف تیم فوتبال پاس در فصل جاری لیگ برتر گفت: اگر با بدشانسی مواجه نشویم شاید بتوانیم بین یکی از چهار تیم اول لیگ برتر جای بگیریم.  

با مراجعه به صفحه نخست از جدید ترین اخبار سایت بازدید نمائید

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 1388/10/27 ساعت 00:33

جالبه که این همه بر علیه قلعه نویی موضع گیری می شه ولی بازم تیمش خواه استقلال خواه سپاهان در صدره
به هر حال چه ما خوشمون بیاد چه نیاد این آدم مربی موفقیه لااقل تو ایرانی ها

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد