پیمبری: تساوی مقابل تیم میلیاردی سپاهان ارزشمند است

سرپرست تیم فوتبال پاس همدان گفت: تساوی مقابل تیم میلیاردی فولاد سپاهان اصفهان برای پاس بسیار ارزشمند است.

مجتبی پیمبری عصر جمعه در پایان دیدار دو تیم پاس همدان و سپاهان اصفهان که به تساوی یک بر یک انجامید، افزود: تیم سپاهان اعتبار چندین میلیاردی را برای حضور در لیگ برتر هزینه کرده و کسب امتیاز برابر این تیم صدرنشین برای تیم پاس مهم و ارزشمند است.

وی اضافه کرد: پاس برای رسیدن به نیمه نخست جدول باید در تمامی مسابقات امتیاز لازم را کسب کند و بر همین اساس کسب تساوی مقابل سپاهان نیز حساس بود.

پیمبری، قضاوت خداداد افشاریان در این مسابقه را بحث برانگیز دانست و گفت : افشاریان در حد اعتبار خود قضاوت نکرد و در طول مسابقه اشتباهاتی را مرتکب شد.

سرپرست تیم پاس همدان اظهار داشت: با این وجود هر دو تیم فوتبال زیبا و تماشایی را انجام دادند و توانستند تماشاگران را از دیدن یک بازی هیجانی بهره مند کنند.

پیمبری افزود: بازیکنان تیم پاس هم مقابل تیم ملی و منتخب ستاره‌های فوتبال کشور به میدان رفتند و بهترین بازی خود را ارایه کردند.

وی بیان داشت: روند صعودی تیم پاس به طور حتم در دیدارهای آینده نیز تداوم می‌بخشد و می‌خواهیم نشان دهیم که جایگاه این تیم در قعر جدول نیست وی با تقدیر از تلاش بازیکنان تیم پاس گفت: ایجاد فضای آرام و به دور از حاشیه با حمایت‌های بی‌دریغ مدیریت باشگاه و مسوولان اجرایی استان همدان باعث شده تا این تیم بتواند از محدوده قرمز جدول لیگ برتر خارج شده و به شرایط مناسب دست یابد.  

با مراجعه به صفحه نخست از جدید ترین اخبار سایت بازدید نمائید

نظرات 1 + ارسال نظر
میثم 1388/10/26 ساعت 08:26

علی جان سپاسگذارم. خیلی زحمت کشیدی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد