پیشنهادی خوبی از تیم ملی به من نشده است

قلعه نویی: پاس را باید با سه گل شکست می‌دادیم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان پس از تساوی یک بر یک برابر پاس همدان در هفته بیست وسوم رقابت‌های لیگ برتر گفت: باید بازی را به سه گل به نفع خود به پایان می‌رساندیم.

امیر قلعه نویی در کنفرانس خبری پس از بازی افزود: در بازی‌ گذشته نیز موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم و نتوانستیم به پیروزی دست یابیم.

وی در خصوص تیم پاس همدان یادآور شد: از زحمات اولیایی و منصوریان باید تشکر کرد که تیم خوبی را درست کردند که با حضور مدیر روستا و سردار ملاحی این تیم به مرز خود باوری رسید و با روحیه جوان و تاکتیک و سرعت مناسب بازی‌های خوبی را به نمایش می‌گذارد.

قلعه نویی در خصوص غیبت ابراهیم توره و مشکلاتی که در هفته گذشته برای این بازیکن به وجود آمد تصریح کرد: این گونه کارهای غیر اخلاقی است، او در کمیته انضباطی حضور پیدا کرده و غیبت خود را توجیه کرده است. اما این مشکلات تاثیری در روند بازی او نداشت و تا زمانی که در زمین حضور داشت مهره تاثیر گذاری برای ما بود.

قلعه نویی درخصوص داوری این بازی تصریح کرد: در خصوص داوری بازی هیچ گاه در سالن ‌های کنفرانس اعتراض نکرده‌ام، قبول دارم که در بازی رفت در برابر پاس همدان اشتباهات فاحش داوری باعث برد ما شد ولی در هفته‌های اخیر جوی در بین داوران برای تیم ما بوجود آمده و به ضرر ما سوت زده شده است.

قلعه نویی در خصوص سوالات حاشیه ای برخی خبرنگاران در خصوص ارتباطات و مسائلی که در مورد او و آشتیانی وجود دارد پاسخی نداد و گفت: خدا و مردم باید بدانند که می‌ دانند.

 وی در خصوص سوالی مبنی شایعات دعوت از وی برای حضور در تیم ملی خاطر نشان کرد: هیچ پیشنهادی به من نشده، حتما زاپاس خوبی برای تیم ملی هستم که این شایعات به وجود می ‌آید. هیچ جای دنیا مربی قبلا از این‌ که قراردادش به پایان برسد و یا 18 بازی بدون باخت داشته باشد جابه جا نمی شود. امروز من تمام فکرم موفقیت سپاهان است و تا زمانی که در این تیم هستم آرامش کامل دارم و امیدوارم با تیم سپاهان علاوه بر قهرمانی درلیگ کشور به قهرمان به جام باشگاه‌ها دست پیدا کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد