مدیرروستا: از بازی راضی‌ام، از نتیجه نه

سر مربی تیم فوتبال پاس همدان پس از نتیجه تساوی یک بر یک برابر سپاهان گفت: از بازی تیمم راضی هستم اما از نتیجه هیچ رضایتی ندارم.

علی اصغر مدیرروستا پس از تساوی تیمش دربازی خانگی برابر سپاهان در جمع خبرنگاران افزود: بعد از بازی با استقلال اهواز برنامه تیم را طوری تنظیم کردیم که تمرینات خوبی داشته باشیم، چون می‌دانستیم با تیم صدر جدول که از همه لحاظ تکمیل است بازی داریم.

وی یادآور شد: شرایط روحی ما بسیار مطلوب بود و از لحاظ فنی نیز به خودباوری رسیده بودیم که با کسب سه امتیاز از زمین خارج شویم. اما یادمان نرود که برابر تیمی به میدان رفتیم که صاحب کلاس فوتبال است و نتایج این تیم هم بر آن صحه می‌گذارد.

مدیرروستا در ادامه افزود: هواداران امروز فوتبال تهاجمی و درگیرانه‌ای را شاهد بودند چرا که هر دو تیم حمله و دستیابی به گل را در دستور کار خود داشتند و این به نفع فوتبال کشور است.

سرمربی پاس در خصوص بازی پاس درنیمه دوم و حملات این تیم در پایان بازی یادآور شد: در ابتدای بازی گلی را از روی نقطه پنالتی دریافت کردیم که گمان نمی‌کنم پنالتی بود اما بازیکنانم توانستند روند بازی را تغییر داده و درنیمه دوم با صحبت‌هایی که انجام شد موقعیتهای بهتر بدست آوردیم و توانستیم نتیجه بازی را تغییر دادیم.

وی درخصوص تغییر روند بازی و به ثمر رساندن گل تساوی افزود: یکی از دلایلی که توانستیم تیم را به خوبی جمع کرده و روند بازی را تغییر دهیم حضور تماشاچیان در ورزشگاه بود که پس از مدت‌ها با حضور پرشور خود دراستادیوم حمایت کننده تیم پاس بودند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد