حاشیه دیدار پاس همدان - سپاهان اصفهان

اعتراض تماشاگران به قضاوت افشاریان

دیدار دوتیم پاس همدان و فولاد سپاهان اصفهان درحالی بانتیجه یک بریک به تساوی انجامید که تماشاگران در اغلب دقایق بازی به خصوص نیمه دوم نسبت به قضاوت"خداداد افشاریان"اعتراض کردند.

"هادی عقیلی"در دقیقه چهار برای فولاد سپاهان و"همت عابدین نژاد"دردقیقه 75 برای تیم پاس دراین مسابقه گلزنی کردند.

ترکیب تیم پاس همدان به نسبت بازی هفته گذشته، مقابل سپاهان اصفهان دستخوش تغییرات زیادی شده بود.

درنیمه دوم این مسابقه تماشاگران هردوتیم به درگیری پرداختندکه با دخالت نیروهای امنیتی ورزشگاه این مشکل برطرف شد.

"سلیمانی"ناظر این بازی به محض درگیری تماشاگران دو تیم با درخواست از یگان ویژه مستقر در ورزشگاه، بلندگوی تیم سپاهان را توقیف کرد.

"مجید بصیرت" سرپرست تیم فوتبال فولاد سپاهان اصفهان در اواسط نیمه دوم این مسابقه به دلیل اعتراض به قضاوت داوری از سوی خداداد افشاریان به سکوی تماشاگران انتقال یافت.

"امیر قلعه نویی"سرمربی تیم سپاهان اصفهان با وجود اینکه گفته می شد در ترکیه به سر می برد اما در این مسابقه حضور داشت ضمن اینکه "امیر حاج رضایی" نیز بر روی نیمکت ذخیره های این تیم نشسته بود.

بیش از شش هزار تماشاگر از این مسابقه دیدن کردند که 300 نفر از آنها را اصفهانی ها تشکیل دادند.

"ابراهیم توره" مهاجم سنگالی سپاهان اصفهان در دقیقه 59 به محض سوت داور به نشانه آفساید او، توپ را به گوشه ای از زمین ارسال کرد که با کارت زرد دوم و در نهیات کارت قرمز داور مسابقه مواجه شد.

"مهدی جعفر پور" بازیکن سابق تیم پاس به همراه "هادی عقیقلی" قبل از شروع مسابقه از کادر فنی تیم پاس همدان رخصت خواستند.

"احمد جمشیدیان" بازیکن همدانی تیم فوتبال فولاد سپاهان اصفهان نیز به سمت نیمکت ذخیره های تیم پاس حضور یافت ضمن اینکه "هادی اصغری" و سید "صابر میرقربانی" پیش از شروع بازی با حلقه گل، با "امیر قلعه نویی" روبوسی کردند.

بیش از 25 خبرنگار و عکاس این مسابقه را تحت پوشش خبر و تصویری قرار دادند اما از وضعیت جایگاه خود به دلیل ازدحام جمعیت ابراز نارضایتی کردند.

"امید خورج"مدافع تیم پاس همدان در دقیقه 88 به دلیل مصدومیت از بازی خارج شد و پاسی ها تا پایان مسابقه 10 نفره به فوتبال خود ادامه دادند. 

با مراجعه به صفحه نخست از جدید ترین اخبار سایت بازدید نمائید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد