سپاهان هم نتوانست مانع تداوم نتیجه گیریهای پاس شود

تساوی پاس در برابر صدرنشین لیگ 

پاس همدان یک- سپاهان اصفهان یک

ورزشگاه: شهدای قدس

تماشاگر: هفت هزار نفر

جمعه 25/10/88

پاس همدان: سوشا مکانی، مجید غلام‌نژاد (آرتور یدیگاریان 66)، امید خورج، پویا سیف‌پناهی (شهبار ارکینوف 71)، وریا غفوری، روزبه شاه‌علیدوست، همت عابدی‌نژاد، یدا... اکبری، هادی بلوری، هادی اصغری و صابر میرقربانی (امید ابوالحسنی 81)

سرمربی: علی‌اصغر مدیرروستا

کارت زرد: سوشا مکانی (4)، صابر میرقربانی (35)، روزبه شاه‌علیدوست (70) و امید خورج (87)

گل: همت عابدی‌نژاد (75)

سپاهان اصفهان:سیدمهدی رحمتی، هادی عقیلی، سیدجلال حسینی، محسن بنگر، احسان حاج‌صفی، احمد جمشیدیان، محرم نویدکیا (شاهین خیری 62)، مهدی کریمیان (حسین پاپی 66)، مهدی جعفرپور، ابراهیم توره و عماد محمدرضا (فرزاد حاتمی 85).

سرمربی: امیر قلعه‌نویی

کارت زرد: احمد جمشیدیان (18)، ابراهیم توره (20) و مهدی کریمیان (64).

کارت قرمز: ابراهیم توره (زرد دوم 59)

گل: هادی عقیلی (5)

داور: خداداد افشاریان

کمک داوران: مجید ویشگاهی و غلام آموزگار

چهره برتر:  

همت عابدی ن‍ژاد

مدافع شیرازی پاس علاوه بر بازی خوبی که در خط دفاعی این تیم در نبود ساشا کلونیجا به نمایش گذاشت، توانست در گلزنی هم موفق ظاهر شده و کم کاری و بی دقتی مهاجمان پاس را جبران نماید.

دقایق کلیدی:

19: سانتر مهدی جعفرپور از جناح راست با ضربه سر عمادرضا که دروازه خالی پاس را در پیش رو داشت به کنج دروازه پاس برخورد و به زمین برگشت.

53: پاس هادی اصغری برای صابر میرقربانی که صابر در عین ناباوری توپ را از درون محوطه شش قدم روانه اوت کرد.

89: ضربه کاشته ایستگاهی توسط احسان حاج‌صفی با دفع سوشا مکانی نصیب هادی عقیلی شد که او با بی دقتی از درون محوطه شش قدم توپ را با فاصله زیادی روانه اوت کرد.

شرح گل‌ها:

4: پاس در عمق محرم نویدکیا به ابراهیم توره رسید که او پس از عبور از سوشا مکانی توسط سوشا در محوطه جریمه متوقف شد و داور بلافاصله نقطه پنالتی را نشان داد. ضربه پنالتی هادی عقیلی را سوشا مکانی به خوبی دفع کرد اما غفلت مدافعان باعث شد که عقیلی مجدداً با ضربه سر توپ را درون دروازه پاس قرار دهد.

75: سانتر یدا... اکبری در شلوغی محوطه جریمه نصیب همت عابدی‌نژاد شد که او به راحتی با یک بغل پا دروازه سپاهان را گشود.

نمای کلی:

تیم پاس که در ابتدای بازی اسیر نام سپاهان شده بود، از هم‌گسیخته و مضطرب ظاهر شد. سپاهانی‌ها در همان دقایق ابتدایی با فشار حملات خود موقعیت‌های زیادی را روی دروازه پاس خلق کردند که اشتباه مدافعان پاس منجر به حادث شدن یک صحنه خطرناک و خطای سوشا مکانی روی ابراهیم توره شد.

سپاهانی‌ها علیرغم به ثمر رساندن گل برتری در همان دقایق ابتدایی پا پس نکشیدند و بعد از زدن گل همچنان پر دامنه روی دروازه پاس هجوم می‌آوردند تا اینکه از اواسط نیمه اول بعد از اینکه پاسی‌ها به خود آمدند، بازی قدری متعادل شد.

در شروع نیمه دوم هر دو تیم بازی پایاپایی را به نمایش گذاشتند تا اینکه پس از اخراج ابراهیم توره، انگیزه یاران پاس برای تغییر نتیجه بازی بیشتر شد و توانستند روی یک ضربه ایستگاهی به گل تساوی‌بخش دست پیدا کنند.

پس از به ثمر رسیدن گل تساوی پاس، هر دو تیم موقعیت‌های زیادی را روی دروازه‌ها ایجاد کردند اما هیچ یک از این موقعیت‌ها به گل تبدیل نشد تا سهم هر کدام از دو تیم از این مسابقه یک امتیاز باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد