پنج گل در کیسه برادر میرزاپور

شهرداری همدان به یک پیروزی شیرین دست یافت

علی ثقفی

شهرداری همدان 5- افلاک لرستان 2

ورزشگاه: ملت همدان

جمعه: 25/10/88

شهرداری همدان:

حسین سماوات، مهدی حسنی (امید سپهری)، ایرج لطفی، منوچهر بیگمجانی، روح‌ا... نوروزی، حسین کاظمی، علی بحری‌زاده، محسن خدابنده‌لو، محمدحسین فخار (سیدجمال معصومی)، ستار سوری، تیمور شکری (جواد عسگری).

 

افلاک لرستان:

اسماعیل میرزاپور، مسعود ویسکرمی، فرزاد بهاری، ایمان القاصی، بهنام گودرزی، امین بیرانوند، بهرام برمکی، حسین بهاروند، سعید بیاتی، نیما نیکیان، سجاد زارعی.

 

تیم فوتبال شهرداری همدان که شرایط خوبی را در رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور دارد، روز گذشته در همدان توانست تیم افلاک لرستان را با یک نتیجه پر گل از پیش رو بردارد.

بابک صمدیان که از ابتدای بازی مشخص بود به قصد پیروزی در این مسابقه حاضر شده، ترکیبی هجومی را روانه زمین مسابقه کرده بود. در همان دقایق ابتدایی تیم شهرداری توسط ستار سوری به یک موقعیت خوب دست پیدا کرد که اسماعیل میرزاپور دروازه‌بان افلاک توپ را به زیبایی روانه کرنر کرد. حملات دامنه‌دار شهرداری ادامه پیدا کرد تا در دقیقه 16 محمدحسین فخار توانست با یک ضربه روی پا دروازه نماینده لرستان را به زیبایی باز کند.

در دقیقه 23 بازی روی اشتباه روح‌ا... نوروزی در یارگیری، سعید بیاتی کاپیتان افلاک با یک ارسال خوب، امین بیرانوند را در موقعیت گلزنی قرار داد و بازی به تساوی کشیده شد.

در دقیقه 32 سانتر خوب منوچهر بیگمجانی با ضربه سر ایرج لطفی درون دروازه افلاک لرستان قرار گرفت اما داور گل را به نام مدافع حریف ثبت کرد و دو تیم با همین نتیجه نیمه اول را به پایان رساندند.

با شروع نیمه دوم تیم شهرداری بازی روان و رو به جلو را در دستور کار قرار داد و در دقیقه 57 روی پاس خوب محسن خدابنده‌لو و اشتباه مدافع حریف که به اشتباه دروازه خودی را گشود، توانست به گل سوم دست یابد.

سه دقیقه بعد ضربه کرنر ارسالی از جناح چپ را مهدی حسنی، مدافع پیش‌تاخته شهرداری با ضربه سر شیرجه‌ای درون دروازه افلاک لرستان قرار داد تا شهرداری چهار بر یک از حریف خود پیش افتاد.

در دقیقه 78 سانتر محسن خدابنده‌لو از سمت راست را ستار سوری با ضربه سر به زیبایی به گل پنجم تبدیل کرد، اما این پایان کار نبود و تیم افلاک دو دقیقه مانده به پایان بازی توانست توسط یار تعویضی خود به گل دوم دست یابد.

داور مسابقه در این دیدار به مهدی حسنی و منوچهر بیگمجانی از شهرداری نشان داد و در مجموع قضاوت خوب و منصفانه‌ای داشت.

شهرداری با این برد چهارده امتیازی شد تا همچنان امیدوارانه به کار خود ادامه دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد