مدیرروستا از من راضی است

میرقربانی: به خاطر صندلی هزار تومانی، یک میلیون جریمه شدم

مهاجم تیم فوتبال پاس همدان گفت: صندلی که شکست حدود هزار تومان بیشتر ارزش نداشت، اما بابت آن یک میلیون تومان جریمه شدم. 

صابر میرقربانی با اعلام اینکه 3 اخطاره هستم و نمی‌توانم پاس همدان را مقابل استقلال اهواز همراهی کنم، در مورد جریمه‌ 10 میلیون ریالی که کمیته انضباطی برای وی در نظر گرفت اظهار داشت: بدون دعوت به کمیته انضباطی به خاطر لگدی که در دیدار مقابل استیل‌آذین به خاطر عصبانیت به صندلی یکی از توپ جمع‌کن‌ها وارد کردم، این جریمه را برای من در نظر گرفتند.

وی با اشاره به اینکه باشگاه پاس همدان جریمه‌ای را برایم در نظر نگرفت؛ ادامه داد: به نظرم صندلی که شکست حدود هزار تومان بیشتر ارزش نداشت، اما بابت آن یک میلیون تومان جریمه شدم. این جریمه واقعاً زیاد بود و شوکه‌ام کرد. دنبال صندلی‌ای که شکسته‌ هستم تا آن را تهیه کنم چون برای من بسیار با ارزش است.

میرقربانی در پاسخ به این سئوال که آیا کادرفنی پاس همدان از وی رضایت دارد یا خیر؛ گفت: این موضوع را باید از مدیرروستا سئوال کنید، اما به نظر می‌رسد از بازی من راضی باشد. چند بازی آخر خوب کار کردم و مشکلی برای حضور در ترکیب تیم ندارم.

پاس همدان از هفته بیست و دوم لیگ برتر مقابل استقلال اهواز یکشنبه در اهواز به میدان می‌رود.

نظرات 2 + ارسال نظر
اکبر 1388/10/18 ساعت 12:14

آقای !!! میر قربانی
یا شما نمی فهمی یا خودتو زدی به نفهمی وقتی پول حرفه ای ( یا مفت ) میگیری باید حرفه ای فکرکنی
لگد زدن کار حیواناته !!!!!!!!!!!!! شرمنده !!!!!

دریا 1388/10/18 ساعت 19:24 http://www.onlyyou.blogsky.com

اگر چه مستی عشقم خراب کرد ولی

اساس هستی من زان خراب آبادست

دلا منال ز بیداد و جور یار که یار

ترا نصیب همین کرده است و این دادست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد