اکبری: پاس به دنبال اولین پیروزی خارج از خانه است

پاس همدان این هفته در اهواز میهمان استقلال اهواز است و همدانی ها به دنبال این هستند تا با پیروزی در این دیدار به اولین پیروزی خارج از خانه دست پیدا کند. 

یدالله اکبری بازیکن پاس که مقابل تیم سابق خود به میدان می رود در مورد این دیدار می گوید:« ما پیش از این در بازیهای خارج از خانه مان بدشانس بوده ایم. در چند بازی در دقیقه های پایانی گل خوردیم و در چند بازی هم اشتباهات فردی باعث باخت ما شد اما پیروزی در اهواز بهترین فرصت برای ماست تا بتوانیم اولین پیروزی خارج از خانه را بدست بیاوریم و بعد از آن با پیروزی در دو بازی خانگی مان از انتهای جدول جدا شویم و بتوانیم خودمان را از خطر سقوط نجات دهیم. »

اکبری در مورد شرایط پاس ادامه می دهد:« متاسفانه تعطیلی های لیگ همه تیم ها را با مشکل مواجه می کند و تیم ما هم از این قضیه مستثنی نیست. من فکر نمی کنم که حضور تیم ملی در تورنمنت قطر نفعی به حال ما داشته باشد البته الان که ما توانستیم سنگاپور را شکست دهیم همه می گویند که تاثیر همان بازیهای تدارکاتی است اما من فکر می کنم که هیچ چیز بیشتر از یک لیگ آماده نمی تواند به تیم ملی کمک کند و وقتی تیم های ما از تعطیلات ضربه بخورند تیم ملی هم نمی تواند روزهای خوبی را بگذراند.»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد