مدیر روستا: قصه‌های قطبی برای مردم کهنه شده است

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان گفت: قصه‌های قطبی سرمربی تیم ملی پس از هر ناکامی و دلخوش کردن به آینده، برای مردم فوتبال دوست ایرانی کهنه شده است.

علی اصغر مدیر روستا افزود: قطبی یکبار وعده صعود به جام جهانی را داد و پس از ناکامی، حالا از قهرمانی ایران در جام ملت‌های آسیا می‌گوید، اما این اظهار نظرها برای فوتبال دوستان تکراری شده و قصه‌های او دیگر خریدار ندارد.

وی گفت: قطبی در هر مصاحبه با بکار بردن اصطلاحات خاص خود می‌خواهد در میان مردم به فردی دوست داشتنی تبدیل شود تا مردم از شکست‌های تیم ملی چشم پوشی کنند.

مدیر روستا افزود: شرایط فعلی هیچ گاه به سود فوتبال ملی ایران نخواهد بود، چرا که قطبی تجربه سرمربیگری تیم ملی را نداشته و توان ارتقا جایگاه ایران در سطوح بین‌المللی را ندراد.

وی در خصوص شرایط تیم پاس همدان گفت: شرایط تیم پاس خوب است و تمامی اعضای تیم به دنبال صعود به نیمه اول جدول رده بندی هستند.

وی افزود: تیم پاس نسبت به دیگر تیم‌های پایین جدول شرایط بهتری دارد و با تقویت سیستم تاکتیکی تیم در تمرینات گذشته به طور حتم با قدرت در ادامه مسابقات لیگ برتر حضور خواهیم یافت.

سرمربی پاس همدان در خصوص دیدار این تیم مقابل تیم استقلال اهواز در هفته بیست و دوم لیگ برتر گفت: بازی دشواری پیش رو داریم و امیدواریم بتوانیم با کسب امتیاز لازم در این دیدار، سیر صعودی خود را تداوم بخشیم.  

با مراجعه به صفحه نخست از جدید ترین اخبار سایت بازدید نمائید.

نظرات 1 + ارسال نظر
yasin 1388/10/17 ساعت 00:25 http://www.nicepack.ir

سلام دوست عزیز وبلاگ بسیار زیبایی داری اگر می تونی قالبشو عوض کن چون با دیال اپ کمی سخت بالا می یاد.راستی خواستی به منم سر بزن در خدمتت هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد