غلام نژاد: این سه امتیاز برای ما حیاتی است

مجید غلام نژاد بازیکن جوان و با تجربه تیم فوتبال پاس همدان که این روزها از جمله آماده ترین بازینکان این تیم نیز محسوب می شود، گفت: خوشبختانه هفته هاست که پاس روند صعودی به خود گرفته و نتایج خوبی را می گیریم و همین مسئله باعث شده تا تقریبا از انتهای جدول جدا شویم.

اما غلام نژاد این را پایان کار برای پاس نمی داند و می گوید: هرچند فعلا از جمع سه تیم انتهای جدول جدا شدیم؛ اما هنوز از حاشیه امنیت خوبی برخوردار نیستیم و برای رسیدن به مرز اطمینان و حاشیه امنیت باید بر تلاشمان بیفزائیم و امتیازات بیشتری را در هفته های پیش رو چمع آوری کنیم.

غلام نژاد بازی با استقلال اهواز را به دلیل خارج خانه بودن بازی حساس و نسبتا دشوار می داند اما معتقد است که می توان سه امتیاز این بازی را نیز کسب کرد.

هافبک با ملی پوش تیم پاس ادامه می دهد: این سه امتیاز برای ما می تواند خیلی حیاتی باشد چرا که با توجه به دو بازی پی در پی داخل خانه بعد از این بازی؛ می توان امیدوار بود که پاس را در رده های میانی جدول دید.

وی هوای خوب اهواز در فصل زمستان را برای انجام این بازی یک نقطه مثبت دانست و با این جمله که: به اهواز می رویم تا با دستی پر به همدان بازگردیم سخنان خود را خاتمه داد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد