ابوالحسنی: می خواهم این گل زنی ها را در لیگ ادامه دهم

روز گذشته تیم های ملی امید کشورمان و استقلال تهران طی یک دیدار دوستانه به مصاف یکدیگر رفتند که در این دیدار دو تیم به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافتند.

اما نکته جالب توجه این دیدار گل زنی امید ابوالحسنی، ملی پوش امید تیم فوتبال پاس همدان برابر استقلال بود. به همین مناسبت با این مهاجم جوان گفت و گوئی را انجام دادیم که در زیر می خوانید.

قبل از هرچیز از آخرین وضعیت تیم ملی امید برایمان بگو.

شرایط در تیم ملی امید خوب است و در این تیم هیچ کس از مدیریت و کادر فنی و سرپرستی گرفته تا بازیکنان به چیزی غیر از صعود به المپیک فکر نمی کنند.

شرایط خودت در این تیم چگونه است؟

تمرینات خوبی را با تیم ملی امید پشت سر گذاشته ام و به نظر خودم شرایط خوبی دارم. امیدوارم که بتوانم این شرایط را حفظ کنم.

دربازی با استقلال به این تیم گل زنی کردی. در این خصوص صحبت نمی کنی؟

خواست خدا بود تا در این بازی گل زنی کنم و از این بابت خیلی خوشحالم. انشاءاله که بتوانم در جریان بازی های رسمی هم برای این تیم مفید باشم و باز هم از این گل ها بزنم.

روز یکشنبه تیم پاس با استقلال اهواز بازی دارد. در خصوص این بازی برای ما صحبت می کنی؟

چون این بازی یک بازی خارج از خانه می باشد برای ما بازی سخت و دشواریست. اما اگر بتوانیم این بازی را هم با پیروزی پشت سر بگذاریم به جرات می توان گفت که دیگر از منطقه خطر در جدول دور شدیم و به یک حاشیه امنیت مناسب رسیدیم. به خصوص که بعد از این بازی دو بازی پیاپی در همدان داریم.

به نظرت شرایط برای پیروزی خارج از خانه برابر استقلال اهواز فراهم است؟

اگر لیگ برتر تعطیل نمی شد و این بازی صورت می گرفت در اینکه با پیروزی پاس به انتها می رسید شکی وجود نداشت. چرا که قبل از تعطیلات ما در شرایط بسیار خوبی بودیم ولی استقلال اهوزای ها اصلا شرایط مناسبی نداشتند. الان هم شرایط تیم پاس خوب است. اما شاید استقلال اهوازی ها از این تعطیلات استفاده کرده باشند تا از نظر روحی و فیزیکی با تیمی بازسازی شده به مصاف ما بیایند. اما در عین حال امیدوارم و بسیار هم امیدوارم که در این مسابقه به پیروزی برسیم.

و حرف آخر؟

حرف آخر اینکه دوست دارم در لیگ بیشتر برای پاس گل بزنم و بیشتر به تیمی که به رشد فوتبال من کمک شایانی داشته کمک کنم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد